Unboxing Vivi-Clothes.nl



Yay! Eindelijk weer een unboxing. Ik mocht van Vivi-Clothes een pakketje ontvangen. Eerder heb ik ook wel eens over Vivi Clothes geschreven, hier is de review. Vivi-Clothes stuurde mij een 'goodiebag' op, die ik in dit artikel voor jullie ga unboxen. Lees je mee? Veel plezier!


Het was een niet erg groot pakketje, brievenbus post. Het leek me toch leuk hier een unboxing van te maken, omdat er toch wel erg leuke spulletjes in zaten. 


Mijn oog viel als eerste op de Phone-Plug (Phone-Plug= waar je normaal je oortjes in stopt, stop je nu een namaak-versie van de oortjes in met een figuurtje erop). Het is een roze diamantje, echt supercute! 


Ik heb zoiets wel eens voorbij zien komen bij PhoneGeek, wellicht dat je deze site kent. Het leek me altijd al leuk zoiets te hebben, en nu eindelijk is het moment daar, yeah!


Zonder hoesje steekt het plugje nog wel een beetje uit, maar met hoesje ziet het er super mooi uit. Het is een superleuk plugje, met een schattig design. 



Ook zaten er in het pakketje 2 setjes oorbellen. De ene zijn doorzichtige beertjes, die ik zelf niet erg snel meer zou dragen.  Ik houd zelf wel iets meer van knopjes, dit vind ik iets te kinderachtig. Tevens is het wel erg leuk bedacht. 




Het 2e setje leek me niet echt oorbellen, want ze zagen er erg apart uit. Het zijn rondjes met een lachend gezichtje erop. Niet iets waar ik mee zou lopen. Deze oorbellen zijn leuk bedacht, maar niet mijn style. 


Waar mijn ogen toen op vielen, was een BB-Cream monstertje. BB-Cream gebruik ik niet erg vaak, maar het is altijd wel even leuk om te testen. Meestal heb ik alleen mascara op een heel soms wel eens oogschaduw. In het weekend heb ik wel BB-Cream op, maar dat is omdat ik er dan wel tijd voor heb. Maar ja, dit is ook iets waar ik niet erg veel mee kan :( - Sorry voor de donkere foto - 


Bij mijn geldt altijd; het leukste voor het laatste bewaren. Zo zit dit nu ook. Ik zag een super leuk kettingtje. Ik heb nog niet erg veel kettingen, en was er zeker naar een op zoek. Deze ketting past erg goed bij mij en ziet erg leuk uit!


Het is gelukkig wel een iets langere ketting, dus niet een die strak om je nek zit. Deze is bij elke soort kleding-style wel te combineren, erg tof dus!


Dit was dan de unboxing van ViVi-Clothes.nl! Vond je het niet duidelijk genoeg? Bekijk dan binnenkort het filmpje op mijn YouTube Channel. Hier staat de unboxing over een paar dagen ook online. 

Wat vind jij het leukste product?

Liefs, 
Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014