WINACTIE !

foto gemaakt met foto bewerken
Heyhoi !

Ja, het is weer zo ver ! Er staat weer een super leuke winactie online ! En niet zomaar een, het is echt een superleuke ! Ik vind 'm echt heel erg leuk, want wat je zelf kan winnen, zou ik ook wel willen winnen! Wil je weten wat je moet doen? En wat je kan winnen? Lees dan snel verder !


Laten we beginnen met wat je kan winnen, je kan €15,- shoptegoed winnen bij Smartphonehoesjes.nl ! Dit is een site waar je allemaal leuke hoesjes voor je smartphone kan bestellen. En  jij, kan voor €15 gratis shoppen op deze site ! Ze hebben hele goedkope hoesjes en wat duurdere. Je hebt bijvoorbeeld de Huawei Ascend Y300 hoesje & Sony Xperia ZR hoesje .

Natuurlijk moet je hier wel wat voor doen om die toffe hoesjes te winnen voor je smartphone !

Dit zijn die dingen die je MOET doen. Er zijn ook dingen die je mag doen om meer kans te maken. Dit zijn de dingen die je mag doen om meer kans te maken:

En dan mag je dus doen ! Er zit alleen 1 doel aan de winactie, en dat is de 50 volgers op Bloglovin' behalen. Het is niet de bedoeling dat er een tijdslimiet aan de winactie komt, maar wel dat we die 50 volgers halen. Wanneer de winactie langer dan 1 maand gaat duren, zal ik er een tijdlimiet aan vast maken. Maar ik hoop dat dit niet hoeft !

Dit is dan de winactie, heel erg veel succes en ik hoop dat jullie 'm leuk vinden! De punten worden eerlijk geteld en ik doe niet aan omkoperij. Ik doe niet met lootjes, maar degene die heb meeste punten heeft komt het meest in de fruitmachine. Per 10 punten 1 keer. Als je alleen mee doet door de dingen die je moet doen, sta je sowieso al 1x in de fruitmachine. 
De punten kan je behalen door de dingen te doen die je mag doen, en natuurlijk per promoot 1 punt. 

Liefs,
NiceNailss ! 






© Sjabloon NiceNailss 2014