Selfmade: Flower Nails

foto gemaakt met foto bewerken

Hey,

Ik heb al een tijdje geen nailart meer gemaakt, en daar vond ik het inmiddels wel weer tijd voor worden. Ik heb dit keer gekozen voor een best donkere nailart met allemaal blauwtinten en wit. Ik ga vandaag aan jullie laten zien hoe ik dat heb gedaan en welke nagellakjes ik heb gebruikt, de namen dan ;) Veel plezier !





foto gemaakt met foto bewerken

Dit is mijn nailart. Het zijn een soort bloemetjes met lichte en donkere stipjes die steeds kleiner worden. Of juist steeds groter. Maar hoe maak je dit? Dat is helemaal niet moeilijk! Ik leg hier stap voor stap uit hoe je dit moet doen. Het hoeft natuurlijk niet met blauw, want het kan ook gewoon met roze ofzo !


  • Lak je nagels 1 kleurtje en zorg dat deze goed droog zijn. Want toen ik bij mij de topcoat op mijn nagels deed, want de blauwe base nog niet droog!
  • Daarna heb ik met een striper van MAX (action) de bloemetjes gemaakt. Dit is niet heel erg lastig, want het is gewoon een kwestie van een omtrek maken en inkleuren. Helaas is mijn striper bijna op en is de nagellak super dik !
  • Daarna maak je de lichtblauwe streepjes op het bloemetje. Natuurlijk wel als het bloemetjes al droog is !
  • Dan gebruik je een dottingtool en hiermee zet je stipjes die steeds groter worden. Of steeds kleiner. Hier kan je een beetje mee spelen ! 
  • Als laatste gebruik je topcoat, zodat je je nailart goed kan beschermen en ie er minder snel af gaat !


foto gemaakt met foto bewerken

Deze nagellak heb ik gebruikt, hier de namen op volgorde:

  • Essence 'If I Were A Boy'
  • Safari 44
  • MAX (action) 'White' 
  • Catrice 'Hip Queens Wear Blue Jeans!'
  • Essence 'Absolute Pure' 


foto gemaakt met foto bewerken

Een close-up van mijn nailart. Hij is niet erg mooi gelukt, omdat ik de topcoat te snel aanbracht. Jammer ! Eigenlijk had ik even moeten wachten, want dit zorgt wel voor een minder mooi effect.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik hoop dat jullie mijn nailart leuk vonden! Als je nog een keer een turtorial wilt van een specifieke  nailart, mail dan even naar nicenailss13@gmail.com of plaats een comment !

Wat vind jij van mijn nailart?

Liefs,
NiceNailss.






© Sjabloon NiceNailss 2014