It's A Dupe #2

foto gemaakt met foto bewerken

Hoi!

Vandaag heb ik het 2e 'It's A Dupe!' artikel voor jullie klaar staan! Ik heb de vorige keer een leuke reactie op dit artikel gekregen, dus het leek me leuk dit nog een keer te doen. Voor degene die niet weten wat 'It's A Dupe!' is; 'It's A Dupe!' is een artikel waarbij je van 1 á 3 kleuren nagellak een soort 'dubbelganger' gaat zoeken. Je zoekt dan dezelfde kleur en die swatch je op een nagelwiel of op je nagels.
Veel plezier !


Ik heb voor dit artikel voor 3 kleuren gekozen, die ik heel erg op elkaar vond lijken! Ook heb ik er 2 die ook erg op elkaar lijken. De 3 kleuren zijn roze, een van Rimmel London, NYC & Essence. De andere 2 kleuren zijn van Trind & Essence, want die lijken écht op elkaar ! Ik ga ze aan jullie laten zien, en dan kijken of het een echte 'dupe' is !

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste begin ik met de 3 leuke roze kleuren van NYC, Essence & Rimmel London. Ik vond ze allemaal heel erg op elkaar lijken! Alleen is Essence iets lichter. De namen van de lakjes zijn;
NYC: Greenwich Village
Rimmel London: Hot Shot
Essence: Naughty And Pink!

foto gemaakt met foto bewerken

Bij het 1e laagje merkte ik al dat Essence veel lichter was en het slechtste dekte. Van links naar rechts; NYC, Rimmel  London & Essence. Je ziet wel dat Rimmel Londen en NYC erg aan elkaar gewaagd zijn. Wel is die van NYC iets donkerder dan die van Rimmel Londen. Essence ligt eruit als het aan mij ligt, want dat is echt een te lichte kleur.

foto gemaakt met foto bewerken

Bij het 2e laagje kwam er nog minder verschil tussen Rimmel Londen en NYC. NYC heeft wel een iets mooiere kleur dan Rimmel Londen. Essence is de lichtste van de drie, en daarmee dus geen dupe.
Als je de potjes bekijkt, zie je wel dat die van NYC donkerder is, wat je hier juist helemaal niet in terugziet.

foto gemaakt met foto bewerken

Dus over het algemeen zijn NYC en Rimmel London het meest aan elkaar gewaagd. Ze dekken allebei erg goed, en drogen best wel snel. Wel heeft NYC een fijner kwastje, want die van Rimmel London vind ik te recht afgesneden is ook erg kort en klein.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de volgende 2, hierbij heb ik gekozen voor een lakje van Trind en weer Essence. Essence heeft best wel veel dezelfde kleuren van andere merken. Daarmee is dat wel een voordeel, want voor Essence ben je veel minder kwijt dan Trind !

foto gemaakt met foto bewerken

Ik verwachtte natuurlijk dat Essence slecht was, en Trind juist heel goed. Tevens is Trind ook een erg duur merk, waarvan je niet deze dekking verwacht. Essence integendeel dekt echt vele malen beter ! Nog steeds lijken de kleuren wel heel erg op elkaar.

foto gemaakt met foto bewerken

Bij het 2e laagje is Essence een stuk donkerder geworden. Nu lijkt Trind meer op het 1e laagje van Essence. Ik vind dit wel heel erg slecht van Trind, want voor Trind betaal je dus echt veel meer !

foto gemaakt met foto bewerken

Hier heb ik alleen bij Trind nog een laagje aangebracht, wat echt wel nodig was. Nu kan je ook erg goed het verschil zien. Het valt me op dat Essence een veel donkerdere en diepere kleur is dan Trind. Trind heeft een witte shimmer en Essence meer naar de donkere kant.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Hier nog close-ups van de nagellakjes. Nu zie je wel dat Essence een echte kleur is, zonder lijntjes of apartjes dingen erin. Bij Trind zie je nu vooral dat er lichte en donkere punten zijn.
Als het aan mij ligt vind ik Essence echt vele malen beter ! Trind dekt niet goed en het is ook erg onhandig dat je moet schudden voor gebruik. Wanneer je dit vergeet is je dekking heel erg slecht !

Welke kleur zou jij als winnaar kiezen tussen Trind en Essence? 

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014