Favorieten Van De Maand September


foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden!

Afgelopen maand heb ik veel favorieten producten ontdekt. Ik heb ze veel gedragen, gebruikt of gemaakt. Daarom besloot ik een nieuwe rubriek op NiceNailss.nl toe te voegen; Mijn Favorieten. Ik ga hierbij elk einde van elke maand zo'n artikel doen waarin ik al mijn favorieten producten laat zien. Dit keer heb ik weer een hoop spulletjes op mijn lijstje gezet ! Lees je mee?





foto gemaakt met foto bewerken

Dit zijn alle spulletjes, zo te zien veel beauty producten en wat sieraden. Ze zijn echt allemaal superfijn. Ik ga ze nu even 1 voor 1 laten zien en waarom ik ze zo fijn/leuk vind !

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste dit kettinkje. Ik heb 'm al best wel lang, maar nooit echt gedragen. Deze maand ben ik deze superleuke goodie echt gaan dragen. Aan het begin droeg ik 'm vooral om ik 'm had, maar nu echt omdat ik 'm echt superleuk vind ! Deze is te koop bij de H&M voor €12,50 (?) volgens mij.

foto gemaakt met foto bewerken

Ook deze oorbelletjes zijn van de H&M. Ik heb ze toen in een setje gekocht waar ook roosjes en dopjes in zaten. Ik vind ze heel erg leuk, omdat ze niet te groot zijn en passen bij elk kledingstuk. Dit setje was €3,- (?) Ik heb geen idee wat de prijzen waren, want het is echt heel lang geleden dat ik deze heb gekocht!

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dan gaan we over naar de makeup. Deze maand heb ik een oogschaduw palette van Catrice flink gebruikt. Ik vind de witte kleur echt superhandig, want je kan 'm elke dag dragen en hij ziet er erg netjes uit.

foto gemaakt met foto bewerken

Om de oogschaduw aan te brengen heb ik dit fluffy kwastje gebruikt. Ik heb deze gekocht bij de Primera voor €0,69 , normaal waren ze €1,- . Dit zou ik er niet voor over hebben. Er vallen soms wat haartjes uit, maar hij is heel erg functioneel om oogschaduw mee te blenden. Ook is ie lekker zacht :)

foto gemaakt met foto bewerken

Wat ik deze maand ook flink heb gebruikt is deze BB Cream van Miss Sporty. Elke ochtend nadat mijn mascara en de rest erop zit, ga ik over op deze BB Cream.  Deze heb ik ooit opgestuurd gekregen, en hij is superfijn in gebruik. Hij dekt niet heel erg goed, maar voor mij genoeg om mijn wallen mee te bedekken. Ik vind wallen namelijk superlelijk !

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als laatste beauty product heb ik de 2 mascara's van Miss Sporty en Essence. Deze gebruik ik elke dag samen in combinatie. Eerst doe ik altijd de mascara van Miss Sporty, en daarna die van Essence om mijn wimpers dieper zwart te maken en meer volume te geven. Allebei budget, zeker om aan te raden !

foto gemaakt met foto bewerken


foto gemaakt met foto bewerken

Dan de laatste 2 producten alweer. Dit zijn echt mijn favoriete Shampoo/Conditioner. De Shampoo van Andrélon zorgt ervoor dat je haar niet meer vet is, en om je klitten uit te spoelen gebruik ik de Conditioner. Ze ruiken allebei superlekker. Ze gaan erg lang mee en zijn erg fijn. Ik combineer deze 2 meestal, omdat ze bij mij dan heb beste effect geven.

Ik hoop dat jullie deze 'favorieten' leuk vonden ! Ik ga dus elke maand dit doen, en misschien zal je soms dezelfde producten langs zien komen.

Wat is jou favoriet deze maand?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014