Swatch: NYC 003 Disco Inferno

Hoii!

Een tijdje terug was ik bij de kruidvat en zag ik wat nieuwe nagellakjes van NYC. Het was erg moeilijk er geen een mee te nemen, ondanks ik aan het sparen ben. Toch heb ik er een mee genomen in de hoop dat dit een echte glitter lak is. Maar is dit ook zo? Wil je dit weten, lees dan verder! Have Fun!




Ik de winkel zag dit lakje er echt uit dat hij je hele nagels bedekte met glitters. Maar helaas, NYC houdt zich aan zijn woord: 'Glitter Topcoat'. Als je hierop zou testen, zou ie voor mij erg goed zijn! Maar ik zocht dit helaas niet. Het is natuurlijk wel superleuk om zo'n kleur nagellak in je stash te hebben, maar voor mij is deze niet nodig. 

Wel heeft deze nagellak een erg mooie substantie. Natuurlijk wel als je vanaf de buitenkant kijkt. Als je 'm op je nagels hebt ook, maar dan zijn de glitters minder. 
Zoals je ziet zie je blauwe, witte en een beetje goude glittertjes. Ik vind 'm echt heel erg mooi! Het is een echte disco nagellak dus daarom ook wel weer een toppuntje! ^^ 

Ook als je je nagels in het zonlicht houdt glitteren de glittertjes echt supermooi! Als je het witte gedeeltje goed bekijkt, lijkt het net een discobol! Haha, NYC heeft er wel wat van gemaakt hoor! 
Jammergenoeg heb ik wel voor dit resultaat 4 LAAGJES moeten gebruiken. Dit is voor mij net te veel en daarom kon ik het er niet op laten zitten. Ik heb mijn nagellak na 10 minuten eraf gehaald. (niet eens bewust!!) Haha! 

Ik hoop dat je deze review leuk vondt! Ik ga deze nagellak zeker wel vaker gebruiken, maar dan echt als topcoat over een effe kleurtje!

Wat vind jij van deze nagellak van NYC? 

Liefs,
NiceNailss 








© Sjabloon NiceNailss 2014