Swatches Hema Lakken

Hee Meiden,

Pas het ik contact gehad met de Hema, en ik mocht van Hema iets reviewen. Ze hebben me 3 leuke, zomerse lakken toegestuurd! Ik ben er echt heel erg blij mee, maar zijn ze ook goed? Dat ga ik in dit artikel aan jullie laten zien! Veel plezier :)


Op het 1e gezicht dacht ik dat ze goed dekken. Maar nee, er zijn echt wel 3 laagjes voor nodig wil je een mooi gedekte nagel hebben. Ik heb van de Hema 3 lakken gekregen; '706 Summer Party' , '715 Funky Lime' & '708 Pink Love'.

We beginnen met '706 Summer Party'. Het zijn wel typisch zomer lakken, maar dit vind ik meer een Koninginnedag (Of koningsdag , wat maakt het uit!) lak. Wel valt het me op dat er een soort shimmer in deze nagellak zit. Het zijn geen glitters, maar het is geen effe kleur. Dat maakt deze kleur wel weer speciaal! Het heeft een soort witte shimmer.

Dit vind ik ook een heel erg mooie kleur. Alleen de dekking is uitermate slecht. Ik heb hierbij 3 laagjes gebruikt, en keer mijn nagel niet eens helemaal egaal. Wel vind ik dit een hele leuke, vrolijke kleur voor in de zomer. Het is een mooie groen, maar ik zou deze niet aanraden.
Dan mijn favoriet, deze heb ik expres als laatste gedaan, omdat ik dit de mooiste kleur vond! Ik heb echt gek op roze, ik kan er niet genoeg van hebben! Ook was dit weer typisch Hema kwaliteit net als de oranje. Er zit een witte shimmer in maar geen glitters. Dekt ook binnen 2 laagjes en is mooi zomers. Een heel erg mooie kleur wat ik de beste kleur uit deze 3 vindt!

Als je mijn blog regelmatig checkt/leest, vraag je je vast wel af of dit wel mijn echte nagels zijn. Dit zijn ze ook, maar ik heb ze afgeknipt. Ik werd echt gek van het afbreken en vond het er ook niet mooi uitzien als alle nagels lang zijn en 2 niet. Ik ga ze nu vierkant vijlen!

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden. Ik vind het in elk geval super toffe nagellakjes! Je moet zeker even naar de Hema gaan om deze te bemachtigen, want ze zijn echt te moeite waard (behalve de groene dan) .

Wat vind jij de mooiste kleur?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014