Colors Of The Rainbow Tag

Hoi Meiden!

Ik ben pas getagd door BijouxAndNails ! Ze heeft de 'Colors Of The Rainbow' Tag aan mij door gegeven :) Het is hierbij de bedoeling dat je van een aantal kleuren je favoriete beauty-producten laat zien die bij de passende kleur horen. Ik heb een stash waar wel veel kleuren in voorkomen, maar niet echt veel kleuren... :D Ik hoop dat jullie deze Tag leuk vinden! Veel plezier!

Ik begin met rood. Ik heb hiervoor voor Essie gekozen. Ik vind deze lak echt heel erg mooi! Hij heet 'Snap Happy' en is een mooie zomerse kleur rood! Dit is wel mijn favoriete rood in mijn stash, omdat ik eigenlijk alleen maar rood heb in nagellak-vorm. Ik heb geen oogschaduw/mascara met rode pigment.

Dan oranje. We gaan gewoon de kleuren van de regenboog af! Ik heb bij oranje voor een lipsmacker van Fanta gekozen. Niet omdat ik 'm erg fijn vind, maar omdat hij een heel erg leuke verpakking heeft! Hij maakt je vrolijk en spreekt je aan met die leuke oranje kleur!
Alleen is het minpunt dat ik de geur echt niet lekker vind! Jammer, vergeleken met de andere lipsmacker van Fanta!


Geel, dat was voor mij wel even zoeken! Geel heb ik niet erg veel in mijn stash. Alleen een striper en een nagellakje. Ik ging voor de nagellak van een onbekend merk. Hij is niet erg goed, en dekt dus ook niet super. Deze heb ik 1 jaar geleden in Frankrijk gekocht. De prijs en verkooppunten zijn onbekend!

Groen. Ik hou van groen! Het is altijd zo'n leuk kleurtje :) Ik heb bij groen voor een turquoise/blauwe kleur gekozen! Dit is een oogschaduw van Catrice en deze is echt heel erg goed gepigmenteerd! Hij lijkt heel glitterig, maar hij is juist mat. Als ik deze draag neem ik wel wit bij!

Nu blauw, ik vind blauw ook een erg leuke en vrolijke kleur! Ik heb voor blauw niet iets wat écht helemaal blauw is. Het is een glitterlak van NYC. Er komt hier nog een blogpost over online! Morgen komt die online!

Roze, vind roze ook al zo'n leuke kleur. Leuk voor in de zomer en maakt je blij in de winter :) Ik ging hier voor een lippenbalsem. Een lippenbalsem van Essence die ruikt naar kauwgumballen, ziet eruit als een suikerspin en geeft je lippen een mooie roze glans! Ik ben hier erg tevreden over, maar omdat ie zo erg lijkt op een lipstick, draag ik 'm niet zo vaak!

En als laatste paars. Van paars heb ik wel een aantal leuke kleuren in mijn stash. Maar dit was toch echt de leukste en fleurigste die ik kon vinden! Hij is van Miss Sporty. Hier vertel ik ook nog niet erg veel over, omdat ik hierover ook een review ga maken! Haha..

Natuurlijk Tag ik ook blogs die deze tag over gaan nemen. Ik tag hierbij WLNA. Ik vind dit een superleuke blog en daarom leek het me leuk dat zij deze tag ook doet!

Wat vind jij van deze tag?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014