MAX Vanilla Lipgloss

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Meiden,

Pas kreeg ik een pakketje binnen van een account op twitter waarvan ik een winactie had gewonnen. Er zat o.a. een armbandje in en een lipglossje van de Action (MAX). Ik heb nog nooit iets voor je lippen van MAX gehad, dus ik ga deze reviewen! Enjoy !





foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Allereerste is het een best wel groot tubetje. In verhouding met de lipglossjes die ik heb, is dit wel een erg grote. Ik heb op de foto mijn nagels maar wazig gemaakt, want ze zien er echt niet uit ! In de lipgloss, zitten een soort bloemetjes. Ik denk dat dit de vanille is en daarmee de geur van het lipglossje.

foto gemaakt met foto bewerken

Hij ziet er superleuk uit en ruikt echt heel erg zoet. Ik heb wel eens eerder iets gemaakt (een lippenbalsem) die ook deze geur had. Ik moet er niet aan denken deze lippenbalsem nog terug te zien hoor ! Jakkie, wat was dat een vies ding. Klik hier voor het artikel van de lippenbalsem.

foto gemaakt met foto bewerken

Wel heeft de lipgloss een ander spuitmondje dan de andere, het is een soort gaatje dat schuin is afgesneden. Als je dus in de lipgloss knijpt, komt de gloss eruit. Ik heb alleen maar lipglossjes met een staafje (haha!), maar heb dus nog nooit zo'n ding gehad.

Ik ben ook niet erg fan van lipgloss ect. zoals jullie al weten! Ik heb liever een lipsmacker of een lippenbalsem, daar houd ik echt heel erg van !

Wat vind jij van deze lipgloss?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014