De Lisjes Armbanden

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!

Ik mocht pas van De Lisjes Armbanden 3 armandjes reviewen! Ze hebben me 3 leuke armbandjes toegestuurd om te reviewen op mijn blog. De armbandjes zijn superleuk gemaakt, maar hebben wel zijn voordelen en nadelen. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!




De Lisjes Armbanden is een webshop met allemaal handgemaakte armbanden. De Lisjes Armbanden heeft een breed assortiment van verschillende en geluksbrengende armbanden. Gericht op meiden die erg van armbandjes houden. Ze passen bij elk kledingstuk en zien er super professioneel uit !
foto gemaakt met foto bewerken

Dan beginnen we met het Boeddha Armbandje. Ik vind dit echt een heel erg mooi armandje! Mijn tante zij; 'Wanneer je een boeddha van iemand krijgt, brengt het geluk. Niet als je 'm zelf koopt'. Dus dat betekend dat dit armbandje geluk geeft! Dat is ook zo, want ze kwamen binnen toen ik jarig was! (12 September)

foto gemaakt met foto bewerken
Als 2e het armbandje dat altijd bekend staat van geluk. Een klavertje 4 armandje. Nog meer geluk dus! Ik vind deze echt supermooi. Je kan 'm overal bij aan :)

foto gemaakt met foto bewerken
En als laatste een 'blanc' armbandje. Ik kon de echte naam niet vinden op de webshop van De Lisjes Armbanden, omdat deze niet los te koop is!

Over het algemeen ben ik erg blij met deze armbanden! Wat ik alleen jammer vind is doordat het handgemaakt is, het al je haren bij je pols eruit trekt. Dat doet echt heel erg pijn! Wat ik ook jammer vind is de prijs. Ik vind deze armbandjes niet €9,- waard om deze zelf te bestellen. Nu ik ze heb vind ik ze heel erg leuk, maar ik zou ze zelf niet bestellen ..
De armbandjes zaten wel erg goed verpakt. Er zat een plastic zakje omheen en ze zaten aan elkaar vastgeknoopt met stikjes :)

Wel zijn ze erg mooi in elkaar gezet. Het is goed en stevig materiaal en de armbandjes passen erg goed bij elkaar. Ook zijn ze niet te druk en passen ze bij elk kledingstuk. Kortom: het zijn supermooie armbandjes die je bij De Lisjes Armbanden voor een 'dure' prijs kan bestellen.

Wat vind jij van deze armbandjes?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014