Daan Salon Shop

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!

Pas heb ik een pakketje van Daan Salon Shop.nl ontvangen, en ik ga deze voor jullie reviewen. Daan Salon Shop.nl en een webwinkel met allemaal spulletjes voor je haar enzo. Ze hebben vanalles om je haar mee te verzorgen, in model te laten brengen en nog veel meer ! Lees je mee?


foto gemaakt met foto bewerken

Toen ik het pakketje openmaakte, zag ik als eerste dit. Wow, wat zit er veel in zeg! Dit had ik echt niet verwacht, want ze hadden met er helemaal niet over gemaild dat ik iets zou krijgen.

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste zag ik deze 3 grote flesjes en potjes. Inmiddels heb ik er al 2 van gebruikt, en ze ruiken echt superlekker! Het is een hele zoete geur, maar ook wel weer frisjes ! Ik ben er echt verliefd op, want ik heb er echt heel lang aan zitten ruiken!

foto gemaakt met foto bewerkenfoto gemaakt met foto bewerken

Dit is alles wat erin zat. 4 Monstertjes voor je haar, 2 boekjes met uitleg van alle producten die ze hebben en dus die 3 flesjes/potjes. Ik kan er alleen 1 helaas niet gebruiken, want dat is voor gekleurd haar. En dat heb ik niet.


foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Hier zie je de beschrijving op de achterkant van alle potjes.

Er komen nog reviews over al deze producten van Daan Salon Shop. Ik ben er in elk geval echt superblij mee!

Wat vind jij van deze spulletjes?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014