Tag: I Love Blogging

Hee Girls,

Weer een nieuw tag. Ik ben op zoek geweest naar leuke tags, en dit leek mij wel een leuke! Het gaat over bloggen en wat je ervan vindt. Het zijn een aantal vragen die je dan gaat beantwoorden. Zelf ken ik deze tag nog niet heel erg goed, dus voor mij ook weer iets nieuws! Veel plezier!

Waarom ben jij een blog begonnen?
Ja, goede vraag. Op twitter, rond de 1.000 volgers waren er echt heel erg veel andere nail-accounts die een blog hadden. Toen was mijn grote voorbeeld DailyNailsart. Waarschijnlijk ken jij haar ook wel! Ik begon dus een blog, genaamd; nicenailss.webnode.com (als ik het goed heb!) , maar dit was geen succes omdat ik het programma niet handig vondt. Daarna heb ik nog 123Website geprobeerd, maar deze verloopt na 3 maanden! Aan heb begin had ik ook een blog aangemaakt op blogger. Niet deze, maar een andere. Deze heette; nicenailss.blogspot.nl . Achteraf had ik die blog moeten houden, want ik vind dat streepje erg vervelend!

Hoe kom je aan de naam van je blog?
Deze vraag staat ook al bij de pagina; Over NiceNailss. Maarja, ik zal het wel nog een keer vertellen ;) Dat komt omdat ik zo ook op twitter heet; Nice-Leuke, Nailss-Nagels. Samen is dat 'leuke nagels'. De dubbel 's' heb ik gedaan omdat 'NiceNails' niet meer beschikbaar was (zover ik weet!).

Hoeveel bezoekers heb je gemiddeld?
Zo ongeveer 100 per dag. De laatste tijd steeds meer! Echt heel erg gaaf! Natuurlijk zou ik wel iets van 1.000 bezoekers per dag willen hebben, maar nu vind ik het goed voor nu!

Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Haha, niemand. Alleen ik!

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
Gewoon, alles! Ik vind het heel erg gaaf dat ik pakketjes krijg opgestuurd en dat ik zo ongeveer al 3.000 volgers heb op twitter! Het zou natuurlijk ook enorm gaaf zijn om uitgenodigd te worden voor events enzo. Maar zo ver is het nog niet!

Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
Haha, 0/1. De laatste tijd steeds meer :D Wanneer ik een opvallende fout maak, heb ik wel ineens 3 comments. Dat betekend wel dat mensen je blog écht lezen!

Werk je samen met bedrijven?
JAAAAA! Dat vind ik echt heel erg leuk. De pakketjes krijgen vind ik heel erg tof. Maar het uittesten en het reviewen vind ik nog leuker. Het is misschien wel raar/brutaal om bedrijven te benaderen, maar je zorgt dan wel dat je een aantal leuke samenwerkingen krijgt!

Met wat voor camera maak je foto's voor je artikelen?
Ik weet nooit hoe je de naam moet vertellen. Er staan altijd zoveel cijfers/letters op dat ik nooit weet of ik wel het goede vertel. Ik zal maar vertellen waarvan ik denk dat het meest logisch is; Olympus uTough (Hyper Crystal View).

Waar haal je je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Onder andere van andere blogs, of van bedrijven. Wanneer je al je spulletjes weer mooi online hebt staan, kan je weer even andere blogs bekijken. Een blog die mij heel erg inspireert is nailnerdjess.com !

Welke blogs geven jou veel inspiratie?
NailNerdjess.com , omdat zij altijd een heel erg leuke toon van schrijven heeft. Ook heeft ze erg mooie en duidelijke foto's ! Ook vind ik dat ze altijd wel boeiende onderwerpen heeft en leuke blogposten. Er staat elke dag weer een blogpost klaar en dat vind ik erg leuk!
(Dit is wel haar oude header, de nieuwe kon ik niet hierop krijgen, sorry!)
Krijg je wel eens negatieve comments?
Lastig te zeggen. Ik krijg al niet erg veel comments dus dan kan er ook niet veel negatief zijn! Wel toen ik een erg opvallende fout maakte in een artikel, kreeg ik 3 boze/onaardige comments. :(

Plaats je iedere dag een nieuwe blogpost?
Ja! Zeker wel, ik vind het echt superleuk om te bloggen. Waarom zou je om de dag iets online zetten? Dat is toch helemaal niet leuk? Heel erg onduidelijk voor je lezers en die weten dan niet meer welke dag ze wel of niet moeten kijken. Gewoon elke dag, zo moeilijk is het niet!

Wat voor soort lay-out heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
Ik heb een layout die erg gericht is op make-up. Zelf wil ik eigenlijk een andere layout, omdat ik deze een beetje kinderachtig en te druk vindt. Wel ben ik erg blij met mijn header. Maar er is een nieuwe in de maak! Ik heb 'm helemaal zelf gemaakt, alles zelf bedacht en gedaan. :D

Hoelang doe je meestal over één artikel?
Ongeveer een half uurtje. Soms een kwartiertje maar soms ook weer langer. Het is erg verschillend. Bijvoorbeeld met dit artikel ben ik wel een uur mee bezig geweest! Maar ik vind het wel de moeite waard hoor!

Is je blog een bedrijf? Zo ja, wat vind je ervan? Zo nee, zou je het willen?
Mijn blog is geen bedrijf jammergenoeg. Maar ik vind het nu ook nog niet tijd voor een bedrijf. Ik heb het al druk genoeg met school en als je dan ook nog full-time aan je blog moet  werken, is dat iets te veel voor mij!

Heb je in het echt contact met andere bloggers?
In het echt, naja. Zo kun je het niet noemen. Ik heb contact met anderen, maar niet persoonlijk. Ik ken bloggers wel van hun uiterlijk en hun karakter, maar ik het ze nog nooit ontmoet. Wel heb ik wlna24.blogspot.nl op Whats App. Ook heb ik NailNerdjess.com en nog wat andere bloggers op KIK!

Wauw, dat was een lang artikel! Ik hoop dat jullie 'm leuk vonden. Heb jij nog een leuk idee voor een tag? Laat het me dan even weten via twitter, nicenailss13@gmail.com of plaats een reactie in de comments!

Wat vind jij van deze tag?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014