Swatch: Bricky Mouse & Kitch Me If You Can - Catrice

foto gemaakt met foto bewerken

Hey Allemaal !

Pas was ik met mijn vriendin in de kruidvat om nagellak in te slaan, en ik zag zo'n mooie kleur ! Een van Catrice die je gewoon niet kon laten liggen! Hij heeft zo'n mooi substantie en de kleur is gewoon hemels! Ik hoop echt dat ie ook erg mooi op je nagels is. Veel plezier !





foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Waarom ik deze zo mooi vindt? Dat is moeilijk uit te leggen. 45 Kitch Me If You Can is vanaf nu echt mijn favoriete glitter lak, vanuit het potje dan. Zoals je ziet is het een hele mooie kleur roze met allemaal kleine glittertjes erdoorheen, dat geeft een supergaaf effect.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de swatch. Die viel echt tegen, wat jammer ! Je ziet maar heel erg weinig glittertjes op je hand en dit is maar met 1 laagje.. Ik heb niet meer laagjes aangebracht, want ik wist dat hij nooit heel je nagels zou bedekken. Dat zou wel heel erg tof zijn!

foto gemaakt met foto bewerken

Ik had toen in de Kruidvat ook dit lakje gekocht. Ik vond ze samen een heel erg mooie combi ! Het heeft iets moois voor in de herfst, maar je kan het ook prima in de zomer dragen. Ik ga nu dit lakje swatchen en dat de glittertjes als topcoat gebruiken!

foto gemaakt met foto bewerken

De dekking van 22 Bricky Mouse is best wel goed. Je zou verwachten van zo'n lichte kleur dat je echt wel 3 laagjes nodig hebt om 'm helemaal goed te laten dekken. Nee dus, dat vind ik wel een pluspuntje !

foto gemaakt met foto bewerken

Na 2 laagjes zag het er echt al supermooi uit! De shimmer die je in het potje zag, die zie je nu alleen niet meer op je nagels. Ook is het wel een beetje en nude kleur (te vergelijken met mijn huid).

foto gemaakt met foto bewerken

Wanneer ik de glittertjes eroverheen had gedaan gaf het echt een supermooi effect! Je nagels glinsteren supermooi en je kan 'm ook gewoon als topcoat gebruiken. Ook droogt de nagellak erg goed, dus ook weer een toppunt!

foto gemaakt met foto bewerken

Hier een close-up van mijn pink. Je ziet wel dat de nagellak bij mijn witte deel van mijn nagel minder goed dekt dan aan de onderkant. Misschien heb je toch wel 3 laagjes nodig.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik ben echt superblij met deze 2 kleuren, ik weet zeker dat ik ze vaker als combinatie ga dragen! Het was ook echt een koopje, want samen waren ze maar €3,-.

Wat vind jij de mooiste kleur?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014