Miss Sporty BB Cream

Hé Meiden!

BB Cream, over het algemeen erg fijn spul. Je kan je gezicht er een mooie dekking mee geven en je kan al je puistjes bedekken. Maar hoe zit dat met de BB Cream van Miss Sporty? Ik heb nog nooit BB Cream op gehad. Nog nooit een kwast aangeraakt om dit aan te brengen. Een complete verrassing dus voor mij! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Kijk je mee?


Miss Sporty beweert dat je met deze BB Cream;
- Je gezicht hydrateert
- Je kleine imperfecties kan bedekken
- Je huid lekker zacht maakt
- Het helpt en beschermd tegen schade
- Het je huid een naturale look geeft.

Maar is dit ook zo? Ik hoop van wel!

Ik heb niet het idee dat het je gezicht hydrateert. Je voelt niet echt water in je huid 'stromen'. Ik vind hydrateren moeilijk te beschrijven. Echt lastig! Ik gebruik ook bijna geen BB Cream, dus ik weet er ook nog niet erg veel vanaf.

Puistjes, wallen en rimpeltjes. Dat moet Miss Sporty natuurlijk ook zien te bedekken. Ik heb nog niet echt puistjes. Wallen heb ik soms wel, daar heb ik zo'n hekel aan! Ik wou dat je die op een of andere manier kon wegwerken. Deze BB Cream bedekt mijn wallen nadat ik 2 keer over mijn wallen ben heen gegaan. Yes!  Ik denk dat ik deze BB Cream ga gebruiken. Maar dan niet voor mijn hele gezicht, maar alleen voor mijn wallen. Want ik vind dat echt niet mooi!

Ookal heb ik (nog niet) geen imperfecties, is mijn huid van mezelf best wel zacht. De BB Cream van Miss Sporty maakt mijn huid natuurlijk ook wel zacht, maar veel verschil merk ik niet!

BB Cream moet natuurlijk wel goed bij je huid passen, en ja, dat doe ie. Ik heb deze BB Cream niet zelf gekocht. Ik vind het daarom wel bijzonder dat ie goed bij mijn huid past!

Deze BB Cream is te verkrijgen bij onder andere Etos voor €3,49.

Draag jij BB Cream, zo ja, welke?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014