Mini Lipgloss Etos

Hey!

Ik ben pas bij de Etos langs geweest, en ik ben naar de kassa gegaan en heb gevraagd:  'Ik ben een blogger, hebben jullie misschien monstertjes voor mij om te testen?' . Ik deed dit om dingen te reviewen. Ik ontving hierbij 2 lipglossjes, een doorzichtige en een roze. Vandaag ga ik dezer reviewen en swatchen! Ik hoop dat je 'm leuk vind! Veel plezier!


Ik begin gewoon zonder iets erop. Dit zijn mijn lippen wanneer er niks op mijn lippen zit. Ook geen lippenbalsem/lipsmacker ect.
Dan begin ik met de blanke lipgloss. Deze is gewoon doorzichtig net zoals lippenbalsem. Ik vind 'm erg fijn smeren maar er zit niet heel erg veel op het kwastje. Verder ben ik er wel tevreden mee, want het geeft je lippen een mooie glans!

Dan de roze lipgloss, deze vind ik er leuk! Hij valt alleen niet heel erg op op mijn lippen. Hij geeft je lippen net zoals de blance een mooie glans. In het potje lijkt het alsof ie meer pigment heeft, maar je lippen veranderen niet heel erg! Wel heeft ie een mooie substantie als je de closeup hieronder bekijkt! ^^ 


Ik hoop dat je deze review leuk vond! Als je ook een blogger bent, kan je zeker ook de Etos, DA en andere drogisterijen afgaan voor monstertjes! 
Heb je nog leuke ideeën voor andere blogposten of iets wat je leuk lijkt om te zien? Vermeld het dan even ! :)

Wat vind jij van deze review?

Liefs,
NiceNailss  






© Sjabloon NiceNailss 2014