NYC Lipstick: 433 Peach Fizz

Hei!

Die mooie roze kleur die je aan een perzik doet denken. De geur van suikerspinwolken... Ja, dat is de omschrijving van de lipstick van NYC. Maar geeft ie je lippen een mooie shine? Wil je dat weten, kijk dan snel mee!



433 Peach Fizz, gewoon dé lipstick deze zomer! Het geeft je lippen een mooie glans en een mooi effect. Ik heb eigenlijk niks met lipstick, daarom is dit ook de 1e lipstick in mijn stash. Ik draag meestal lekker simpel lip smackers! Maar een lipstick, dat is wel weer iets anders voor mij. Dan moet je je ineens gaan verdiepen in de kwaliteiten die een lipstick moet hebben.

Hoe meer blogs ik volg, kom ik steeds meer te weten. Ik bedoel; eerst dacht ik dat het doosje dat op de onderkant stond de hoeveelheid was van wat erin zat, maar dat bleek dus de houdbaarheidsdatum te zijn! haha.

433 Peach Fizz vind ik een mooie kleur. Ik ben niet dol op lipsticks, maar deze vind ik wel heel erg mooi! Peach Fizz is niet een knalrode lipstick die heel erg opvalt, maar het lijkt een beetje op een lipgloss. Ik vind het wel een lipstick die je naar school of naar je werk zou kunnen dragen!

Ik vind, dat als je mijn lippen zo vergelijkt, dat met de lipstick mijn lippen er toch wel mooier uit zien. Ik denk dat ik 'm wel vaker ga dragen!

Peach Fizz is ook wel goed gepigmenteerd, je hoeft niet erg vaak over je lippen heen. Dat vind ik wel erg fijn. Ook is deze lipstick makkelijk aan te brengen.

Deze lipstick kan je kopen bij de kruidvat, DA en trekpleister. Hij kost 2,99 , lekker budget dus!

Ga jij deze lipstick kopen? Laat het weten :D

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014