Swatches: Sparkle Sand Effect - Lakken Essence

Hoi Meiden,

Essence heeft sinds kort iets nieuws in hun schappen; de Sparkle Sand Effect lakken! Bij deze lakken lijkt het net alsof je gekleurd zand op je nagels hebt. Ze zijn niet allemaal even mooi/goed, maar ik vond het wel de moeite waard om deze te kopen en te testen. Uiteindelijk ben ik er over 2 tevreden, maar 1 niet. Wil je weten welke? Lees dan mee!


Ik zal maar beginnen met de beste, dat is wat mij betreft '156 Me & My Lover'. Dit was mijn eerste lak van de Sparkle Sand Effect collectie en tot nu toe ook de beste. Ik vind dat deze lak een erg goed dekking heeft vergeleken met zijn naamgenootjes. Ook vind ik deze kleur gewoon het mooiste, omdat het zo is ! Dat is natuurlijk wat ik vindt, maar jij mag natuurlijk ook een andere lak mooier vinden!

Wat ik over het algemeen van deze nagellakjes vindt; ze hebben een héél erg mooie substantie. Voor degene die niet weten wat 'substantie' betekend; dat is hetgene waaruit het product bestaat. Als je een close-up van de nagellaken maakt, zie je heel erg goed alle glitters en de kleur. Alle foto's in deze post zijn gemaakt zonder flits.

Dan de minst goede. Niet dekkend, geen mooie kleur en geen mooie substantie. Het lijkt niet op zand, maar op je nagels wel. Helaas ga ik deze zelf niet meer gebruiken. Wanneer ik hem nodig heb natuurlijk wel, maar anders niet.
Met mij valt over deze nagellak echt niet te spreken. Ik zou 'm absoluut niet aanraden in je stash. Gewoon zonde van je geld. Wanneer je deze nagellak bekijkt verwacht je dit natuurlijk niet, maarja, het is toch zo! Ik had het over '163 Hey, Nude!' .

Dan de alle donkerste lak en de laatste. Hier ben ik gelukkig wel over te preken :) Dit vind ik een heel erg mooie nagellak voor een chique feestje. '165 Here's My Number' is een lakje waar ik het geld echt wel voor over heb. Ik zou deze aanraden voor in je stash want deze kan je écht NIET missen!

Ik hoop dat jullie dit een leuke en nuttige review vonden. Ik vond het in elk geval leuk om te maken, want dit waren mijn allereerste 3 Sand Effect lakken!
Deze lakken zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat ect. voor 1,79

Ik hoop dat Essence meer van deze lakken gaat indroduceren! En  jij?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014