Ooglook met Action 'Cool Colors' Eye Shadow Kit

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!

Nu het weer koud en saai weer wordt, leek het me leuk om een ooglook te maken die helemaal gericht is op de herfst en winter. Ik gebruik hiervan de Eye Shadow Kit van de Action omdat dit dus kleuren zijn die geschikt zijn voor de herfst/winter. Ik hoop hiermee een leuke ooglook te kunnen maken, maar wel met behulp van Catrice. Ik gebruik van Catrice alleen een witte base, om de kleuren van de Action beter zichtbaar te maken. Ook heb ik de Essence Eyeliner gebruikt, maar dat doet er niet toe. Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerkenAls eerste begon ik dus met een witte base voor mijn oogschaduw van Catrice. Ik gebruik deze meestal als base, omdat ik geen echte base heb en deze wel mooi wit daarvoor is ! De oogschaduw's van Catrice zijn altijd erg goed gepigmenteerd! foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Daarna begon ik met de oogschaduw van Action. Ik heb van het rechterdeel van het palette de donkerste kleur gepakt. Die in het midden dus. Op de bovenstaande afbeelding kun je zien in welke volgorde ik de kleuren heb gebruikt ;)
Deze kleur heb ik aan de buitenkant van mijn ooghoek aangebracht met mijn vinger, omdat ik nog steeds geen goede oogschaduw kwastjes heb!

foto gemaakt met foto bewerken

Als 2e heb ik de kleur gekozen die helemaal links boven in het palette zit. Zie de vorige foto voor een duidelijker resultaat. Ik heb deze kleur in het midden van mijn ooglid aangebracht. Dit is een kleur waar shimmer in zit, en dat vond ik wel erg mooi om dit er ook in terug te laten komen!

foto gemaakt met foto bewerken

En daarna had ik nummer 3 (zie 2 foto's terug) aangebracht. Deze heb ik aangebracht in mijn ooghoek als highlighter. Ik zie geen highlighter omdat Action echt een uitermate slechte kwaliteit van oogschaduw heeft. Je ziet echt bijna niets op mijn oog.

foto gemaakt met foto bewerken

Als laatste heb ik nog een eyeliner aangebracht om deze ooglook af te maken. Ik heb geen mascara aangebracht, omdat ik geen mascara van de action heb, maar deze ga ik zeker nog een keer uitproberen.

Ik hoop dat je deze turtorial leuk vondt, ik vond het leuk om 'm te maken, maar erg jammer dat er zo weinig pigment in de oogschaduw zit. Ik vind de oogschaduw van Catrice dan wel echt stukken beter. Ik raad deze oogschaduw kit daarom ook zeker af, want je hebt er echt niets aan. Ik zie in elk geval geen verschil tussen mijn oog, behalve met de eyeliner dan.

Wat vind jij van deze ooglook?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014