It's A Dupe! #1

Hey Girls!

Ik zal de afgelopen maar op 3 blogs de blogpost; It's A Dupe! Het leek me leuk om deze ook op mijn blog te doen! Het is hierbij de bedoeling dat je per blogpost 2 á 3 kleuren nagellak uitkiest en daarvan een soort 'tweelíng' gaat zoeken. Dezelfde kleur dus in je stash. Vandaag is dus de 1e It's A Dupe! en ik hoop dat jullie 'm leuk vinden! Lees snel verder als je meer wilt weten!


   Ik begin It's A Dupe! met mijn favoriete kleuren. Ik heb gekozen voor Roze & Paars. Dit zijn de meest voorkomende kleuren in mijn stash, dus daar valt wel een dubbelganger van de vinden!

We beginnen met de Roze, hiervoor heb ik van de Hema 'Pink Love' gekozen. Hierbij heb ik een dubbelganger gezocht en dat is van Essence 'Free Hugs'. Ik vind dat deze kleuren erg op elkaar lijken !foto gemaakt met foto bewerken
Dit zijn de 2 kleuren nagellak naast elkaar. Hierbij heb ik 1 laagje gebruikt. Ik merk wel dat de nagellak van de Hema (links) donkerder is dan die van Essence (rechts) . Ook droogt de Hema sneller en is de lak van Essence iets dikker (wat heel erg jammer is, want ik vond het een erg mooie kleur !)

 foto gemaakt met foto bewerken
Hier zie je de 2 kleuren nagellak met beide 2 laagjes. Wat je ziet is dat die van de Hema (links) al bijna droog is en die van Essence (rechts) nog best wel nat is. Ik vind wel dat deze kleuren erg op elkaar lijken! De Hema heeft alleen een soort witte shimmer in de nagellak zitten. Die zie je alleen niet op deze foto, maar in het potje zie je dat wel.

Dan naar de kleur Paars. Ik heb hier voor een kleur paars van Essence gekozen in 'Hello Marshmallow!' en een van Safari in nummer 32. Echt jammer dat de nagellakjes van Safari nooit een naam hebben!

foto gemaakt met foto bewerken
De kleuren hebben niet heel erg veel gemeen. Ze zijn niet echt een 'dupe' van elkaar, helaas. Wel vond ik dit wel de meest dezelfde kleuren paars in mijn stash ! Laten we kijken hoe ze het op het nagelwiel doen...

Jammer dat ze bijna niett dekken. Links is van Safari en rechts is van Essence. Ze dekken allebei even slecht. Wel zat er in het nagellakje van Essence en soort paarse glitter shimmer. Dat vind ik wel erg mooi ! Deze zie je alleen niet terug op het nagelwiel.

foto gemaakt met foto bewerken
Na de 2e laag dekken ze echt al stukken beter ! Hier kun je ook beter het verschil zien tussen deze 2 lakken ! Wel vind ik die van Safari wel mooier. Het is een mooiere kleur paars. Ik merkte wel dat deze verdacht veel op elkaar lijken met de dekking en het aanbrengen !

Wat vind jij van zo'n 'dupe' artikel? 

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014