Selfmade: Ombre Tribal Nails

Hoi!

Ik ben pas weer bezig geweest met mijn nagels, omdat ik een lange tijd geen 'echte' nailart had gemaakt. Ik zag een leuke panda/ombre nailart op instagram, maar de panda's waren wel te moeilijk. Ik ben dus maar begonnen met de ombre, en toen heb ik er tribal op gemaakt! Wil je weten hoe? Lees dan snel verder...


Zelf vind ik deze nailart echt heel erg mooi gelukt. Op mijn persoonlijke instagram (@xx_maaikeee) kreeg ik er ook veel leuke reacties op. Bij de instagram van mijn blog (@nicenailsss) kreeg ik er 1 reactie op. Ze waren gelukkig wel allemaal positief <3

Nu hoe je deze nailart maakt. Misschien ziet ie er lastig uit, dat is ie zeker niet! Ik hoop dat je deze nailart leuk vindt!

  • Ik begon met de basecoat van Trind 'Ridge Filler'. Deze is erg fijn, maar soms ook te dik. Hij laat haren achter en zorgt dat je nagels een soort bubbeltjes krijgen. :(
  • Daarna lakte ik mijn nagels wit met 1 laagje van Essie in 'Blanc'. Deze lak vind ik erg fijn, maar aan het einde wordt ie heel erg dik. Nu gebruik ik hem ook erg vaak. Als je deze te lang open laat staan, droog ie dus uit en is het bijna niet meer mogelijk er nog normaal mee te lakken! :(
  • Daarna heb ik de ombre gemaakt met het makeup sponsje van de kruidvat. Ik heb deze uit het schap van 'Beauty Essentials' en deze vind ik erg fijn! 
  • Nadat ik de ombre heb aangebracht, heb ik mijn huid schoongemaakt van al het nagellak. Dit deed ik met een watje en de remover van de Etos. In deze remover zit geen aceton. 
  • Daarna heb ik de ombre gemaakt. Deze is niet heel erg lastig. Eerst maak je onderin je nagel een streepje. Je maakt er 90 graden op meerder streepjes naar je onderste nagelriemen. Dan stipjes, streepjes en driekhoekjes. De rest spreekt wel voorzich! 

Wat heb ik gebruikt?
- 'White' van Max
- 'Coty Paris 40' van Miss Sporty
- 'Blanc' van Essie
- '715 Funky Lime' van Hema
- 'Neon Yellow' van Max
-'Sky Blue' van Max
- '708 Pink Love' van Hema
- '130 Lucky In Lilac' van Catrice
- Topcoat van Max
 
Dit was dan mijn nailart, de producten en de turtorial. Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden! Laat me je recreaties zien op Twitter (@nice_nailss) , Facebook (nicenailss) of Instgram (@nicenailsss) !
 
Wat vind jij van mijn nailart?
 
Liefs,
NiceNailss 






© Sjabloon NiceNailss 2014