Buy & Try #1

foto gemaakt met foto bewerken

Hey,

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie op mijn blog, namelijk; Buy 'n Try. Het is hierbij de bedoeling dat je producten koop die je nog nooit het geprobeerd of zelf hebt. Vandaag is de 1e Buy 'n Try en ik heb hiervoor gekozen om een paars kwastjes van de Wibra te 'try'en'. Ik heb deze meegenomen omdat ze echt supergoedkoop waren! Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste was ik opzoek naar nagellak remover, ik wilde het eigenlijk bij de Kruidvat kopen. Dit was helaas dicht omdat ie verbouwd werd! Ik ging dus naar de Wibra en kijken of ze daar wel nagellak remover hadden. En ja, dat hadden ze. Toen ik door de winkel liep kwam ik een superleuke bak tegen met allemaal kwastjes voor maar €0,69 ! Daar kon ik ze niet voor laten liggen...

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Ik vond deze kwastjes er erg mooi uitzien voor de prijs. Aan het begin gingen er spontaan wat haartjes uit, maar nu zijn ze helemaal goed!

foto gemaakt met foto bewerken

Hier een close-up van het kwastje dat op de vorige foto helemaal bovenaan ligt. Je ziet dat er nog wel wat haartjes uitsteken, maar dat is niet erg. Het kwastje is echt superzacht en je kan je oogschaduw er heel erg fijn mee aanbrengen. De haartjes prikken totaal niet op je ooglid en je kan goed zien wanneer er pigment op je kwastje zit.

foto gemaakt met foto bewerken

Dan het kwastje dat in het midden ligt op 2 foto's terug. Bij dit kwastje mer ik totaal geen haar uitval of andere dingen. Ook is deze weer lekker zacht en je zou 'm kunnen gebruiken als fluffy kwast. Ik zou dit niet doen, want hij is ook superfijn om je oogschaduw mee aan te brengen!

foto gemaakt met foto bewerken

Dan het laatste kwastje, dit is een vrij hard kwastje. Dit kwastje is niet bedoeld om je oogschaduw aan te brengen op je ooglid, maar meer in je arcadeboog. Dit is een kwastje dat dus best puntig is van vorm, en daarom kan je daarmee makkelijk in je arcadeboog oogschaduw aanbrengen. Dit kwastje is ook weer lekker zacht net zoals de anderen!

Ook was er in de Wibra nog een kwast voor je blush enzo, maar deze heb ik niet meegenomen omdat ik dit niet heb en niet gebruik.

Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden! Dit was de 1e Buy 'n Try en ik vond het erg leuk om te doen! Als je nog tips hebt, of als je een mailtje wilt sturen, mail dan gerust naar nicenailss13@gmail.com .

Ga jij deze kwastjes kopen?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014