Swatch Essence: 154 Pink & Proud

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!


Ik was pas jarig en ik heb een aantal nagellakjes gekregen. Onder andere dit lakje die ik nu voor jullie ga reviewen. Ik verbaasde me echt heel erg over dit lakje, met de positieve manier dan! Vandaag ga ik dit lakje van Essence reviewen & Swatchen voor jullie! Enjoy!

foto gemaakt met foto bewerken

Dit nagellakje van Essence heet '154 Pink & Proud'. Zelf begrijp ik deze naam niet, omdat ik de kleur mee paars vindt. Op je nagels is deze nagellak ook paars, maar er zit een roze shimmer in (als je goed kijkt!) 

Ik vind dat deze nagellak een erg mooie substantie heeft, omdat je erg goed de glittertjes zit die erin zitten. Je voelt geen glittertjes op je nagels, dus dat geeft ook geen problemen bij het verwijderen van de nagellak. 
foto gemaakt met foto bewerken

Dan de swatch. Hier was ik op het eerste gezicht heel erg verbaasd over, wat een dekking! Maar al snel ontdekte ik dat ik het veel te dik had aangebracht. Nog steeds vind ik deze nagellak erg goed dekken, want over het algemeen dekken glitter lakken niet erg goed. 
Wel is deze nagellak erg dun, waardoor het aanbrengen best lastig is omdat de nagellak snel op je nagelriemen belandt. 
Op de bovenstaande swatch heb ik 1 laagje gebruikt. Daarom vind ik dus dat ie zo goed dekt! 

foto gemaakt met foto bewerken

Nadat het 1e laagje droog was, (wat best lang duurde !) heb ik een 2e laagje aangebracht. Nu ik de foto's zo naast elkaar bekijk, die ik bijna geen verschil. Jammer, op je nagels zie je dat duidelijk wel! 

Op de foto's zie je steeds een geel plekje op mijn nagels, maar dat komt omdat mijn fototoestel geel is! Alle foto's zijn zonder flits gemaakt, dus de glans is 100% van het zonlicht. 

foto gemaakt met foto bewerken

En dan als laatste heb ik nog topcoat aangebracht. Achteraf had dit niet gehoeven, want je ziet bijna geen verschil. 

Dit kleurtje vind ik zelf niet heel erg mooi, omdat ie wel heel erg glittert. Ik hou niet zo van glitter, ik hou meer van effe kleuren zonder glittertjes erin. Wel zou dit heel erg mooi zijn voor een bal of een feestje. Helaas is deze nagellak niet bruikbaar als nailart, helaas! Je zou misschien iets met wit kunnen maken, maar meer ook niet vrees ik. 

Je kan dit lakje van Essence kopen bij drogisterijen zoals Kruidvat, Trekpleister ect. Ik hoop dat je dit een leuke review vondt en er wat mee bent opgeschoten! 

Wat vind jij van dit lakje? 

Liefs,
NiceNailss 







© Sjabloon NiceNailss 2014