IncrediBALL mascara - Miss Sporty

Hoi!

Een balletje aan je mascara waarmee je goed in je ooghoeken kan. Goed gepigmenteerd en zorgt niet voor spinnenpoten. Rara, over welke mascara heb ik het? De mascara van Miss Sporty! De IncrediBALL mascara is een van de nieuwste mascara's van Miss Sporty. Miss Sporty is een budget merk, dus zeker goed om lekker mee uit te testen enzo. Maar is deze mascara net zo als zijn opvolgers? Dat gaan we testen. Veel plezier!


Deze mascara ziet er net als de andere mascara's van Miss Sporty weer lief en schattig uit! Bij de mascara's van Miss Sporty staat altijd de vorm van het kwastje op de dop. Dit vind ik erg handig bedacht, want dan hoef je 'm niet open te maken!

Nog steeds blijf ik dit een rare mascara vinden. Ik bedoel, sommige mascara's zijn een beetje bol, anderen weer heel dik. Maar dit heb ik nog nooit gezien, een bal op het einde van het kwastje. Heel tof, maar ook wel weer raar.
Gelukkig zit deze er niet zonder reden! Hij is ervoor om goed in je ooghoeken de mascara aan te kunnen brengen. Normaal zit je te priegelen met dat dunne puntje, maar dat is nu verleden tijd met de incrediBALL mascara van Miss Sporty. Vandaar ook de naam ;)

Wat ik ook erg goed vind aan deze mascara, is dat het lijkt alsof er weinig vloeistof op het kwastje zit. Dat zit er ook, maar hij is wel heel erg goed gepigmenteerd. Ik vind het wel jammer dat deze mascara niet erg veel volume geeft, want daar houdt ik wel van!
Wat ook een erg goed punt is dat deze mascara niet klontert. Je kan je wimpers er simpel mee kleuren en het is ook niet erg lastig!

Wat vind jij van deze mascara?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014