Oogpotlood Essence: 01 Black

Hee Meiden!

Vandaag review ik voor jullie een mooi zwart oogpotlood van Essence. Essence is een budget merk, dus zeker waard om even uit te proberen! Ik hoop dat jullie mijn review leuk vinden! Ben je nieuwsgierig? Klik dan snel op het knopje 'Meer Lezen' ! Veel plezier!


Dit is mijn oog zonder het oogpotlood van Essence. Ik heb alleen mascara op.

Dit is mijn oog met oogpotlood op. Zoals je ziet klontert het oogpotlood wel een beetje. De klontjes onder mijn oog zijn van de mascara. Verder vind ik dat je het oogpotlood handig en fijn aan kan brengen. Wel is het jammer dat wanneer je 'm 2/3u op hebt, hij uitzakt. Bij het lijntje onder mijn oog zie nu al een beetje oogpotlood. Aan het einde van de dag zit daar dus alle oogpotlood.

Je kan dit oogpotlood in diverse kleuren kopen bij drogisterijen zoals Kruidvat ect. Deze zijn €0,99 per stuk, lekker goedkoop dus!

Ga jij dit oogpotlood kopen?

Liefs,
NiceNailss











© Sjabloon NiceNailss 2014