Swatch Essence: 17 Only Purple Matters

foto gemaakt met foto bewerken
Hey Meiden!

Ik was pas in de Kruidvat met mijn vriendin, en ik zag echt heel erg mooie glitterlakken van Essence liggen. Ik kon het niet laten om er een mee te nemen. Inmiddels heb ik al 3 lakken van de 'glitter' lijn. Ik ben er echt superblij mee! Zo ook met deze. Ik hoop dat je dit artikel leuk zult vinden, veel plezier !


foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste het potje. Ik vind 'm er echt heel erg mooi uitzien, ik vind dat ze 't heel erg tof hebben gedaan met die zilveren dop. Ook is de print op het potje echt tof ! De nagellak ziet er ook best wel mooi uit vanaf de buitenkant, maar zou die ook zo dekken zoals het eruit ziet? Ik hoop van wel!
foto gemaakt met foto bewerken

Wauwie, ik ben echt verliefd op deze lak! Hij dekt echt heel erg goed. Het is voor mij de 1e echte glitter lak en hij ziet er echt supertof uit. Ik heb hierbij 1 laagje aangebracht, dus hij heeft een erg goede dekking.

foto gemaakt met foto bewerkenfoto gemaakt met foto bewerken

Dan het 2e laagje. Hierbij zie je wel dat mijn pink echt veel paarser is dan de anderen. Ik heb geen idee hoe dat komt.. Na 2 lagen dekt ie nog niet helemaal, want je ziet je nagel er nog onderuit komen. Ik vind het wel het mooiste als je je nagels helemaal niet meer ziet.

foto gemaakt met foto bewerken

En als laatste dan het laatste laagje. Nu dekt ie echt heel erg mooi! Ik heb deze lak best wel snel kunnen aanbrengen, want hij droog erg goed. Ook heeft ie een heel erg mooie substantie en zijn de glittertjes op je nagels erg mooi. Je kan deze lak dus dragen zonder ondergrond of los. Ik vind los het mooiste, maar je kan ook een paarse ondergrond doen met deze lak als topcoat.
Bij deze foto heb ik ook al topcoat aangebracht, dat geeft wel een veel mooier resultaat. Zonder topcoat glanst de lak niet zo mooi als op de foto.

foto gemaakt met foto bewerken

Hier een close-up van de lak op mijn pink.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik ben echt supertevreden over deze lak en het is geen geld voor €1,89! Ik zou deze zeker aanraden, want hij is echt supermooi. Hij heeft een heel erg mooie dekking en droog heel erg goed. Ik heb geen minpunten voor deze lak, want hij is gewoon toppie :)

Wat vind jij van deze lak?

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014