Twitter Question #2

Hooii,

Vandaag de 2e 'Twitter Question'! Ik heb weer een vraag gesteld aan mijn 3.000 lieve volgers ! Dit keer was de vraag:
foto gemaakt met foto bewerken


Ben jij benieuwd van wat de antwoorden waren? Lees dan snel verder. Veel plezier !




foto gemaakt met foto bewerken
Dit is een deel van de antwoorden. Zoals je ziet, is essence toch over het algemeen de beste! 1 Rimmel London, tja, die zijn ook niet al te goed. Ben jij het eens met deze 1e 4 antwoorden? Zelf vind ik dat Essence ook wel een erg fijn kwastje heeft hoor !

foto gemaakt met foto bewerken
Dan hier 2 losse tussen antwoorden. Hier komt Essie er toch weer beter uit. Ik vind dat Essence en Essie bijna hetzelfde kwastje hebben. Die van Essence is alleen iets meer rond en die van Essie is iets vierkanter. Als ik tussen deze 2 zou moeten kiezen zou ik toch wel voor Essie gaan! En jij?

foto gemaakt met foto bewerken
En dan de laatste 4 recente antwoorden. Hier is ook Essence weer aan kop. Alleen hier komt ook nog Rimmel London voor, maar dan wel een special kwastje! Rimmel Londen staat dus ongeveer onderaan. Jammer voor Rimmel, maar het is toch echt zo !

Dat waren dan alle antwoorden van de Twitter Question #2 ! Ik vond het superleuk om te vragen en de antwoorden te ontvangen ! Over het algemeen is Essence dus wel een merk met een echt fijn kwastje. Daar ben ik het volledig mee eens! Het is echt een top budget merk, en daarom wel heel erg goed dat deze het beste kwastje hebben !

Wat vind jij het beste kwastje om mee te nagellakken? 

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014