My Daily Makeup Routine

foto gemaakt met foto bewerken
Hoii,

Een dagelijkse makeup routine, dat heeft iedereen wel. Iedereen anders. De ene erg veel en de ander heeft maar een bescheiden lookje ! Zo zit dat ook bij mij, ik draag meestal geen oogschaduw of eyeliner. Ik houd het lekker simpel op BB Cream, Mascara, Lipgloss & Oogpotlood. Ik heb 'm dit keer in Blog Vorm gedaan, volgende keer waarschijnlijk weer in video style!  Nieuwsgierig? Klik dan snel verder!

foto gemaakt met foto bewerken

Als eerste maak ik mijn ogen goed schoon. Meestal als je uit bed komt, zit er nog wat mascara van de vorige dag nog onder je ogen. Dit haal ik even weg met een wattenschijfje.
foto gemaakt met foto bewerken
Dit is de mascara van Miss Sporty
foto gemaakt met foto bewerken
Dit is de mascara van Essence

Daarna gebruik ik altijd  mascara, dit vind ik echter het fijnste. Ik gebruik 2 mascara's. 1 van Miss Sporty en een van Essence. Ik combineer deze 2, omdat ze naar mijn idee dan heb mooiste resultaat geven!
foto gemaakt met foto bewerken

En dit is dan het resultaat, ik vind het erg echt supermooi uitzien! Veel volume en niet klonterig! Ik doe mijn wimpers onder nooit, omdat ik daar niet goed in ben en ik vind dat minder mooi. 

foto gemaakt met foto bewerken

Dan de BB Cream. Ik breng dit aan zoals je het op de bovenstaande foto ziet. Gewoon een klein beetje en dit smeer ik dan uit over de onderkant van mijn ogen. Dit doe ik meestal 2 keer, omdat het dan beter dekt! 

foto gemaakt met foto bewerken
Daarna breng ik het oogpotlood aan van Essence. Je ziet nu ook gelijk dat mijn wallen veel meer bedekt zijn! Ik breng dit oogpotlood aan vanaf de buitenkant naar de binnenkant van mijn oog. Dit doe ik natuurlijk op mijn waterlijn en ik vervaag 'm naar binnen. 
foto gemaakt met foto bewerken
En als laatste breng ik de lipgloss aan. Dit doe ik niet altijd, maar voor deze keer vond ik het wel mooi staan! 
Dit is dan ook gelijk het uiteindelijke resultaat! De foto is niet erg scherp genomen (sorry!) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! 

Wat gebruik jij allemaal voor je routine?

Liefs,
NiceNailss 








© Sjabloon NiceNailss 2014