Nailart Pennen Veronica Nail Products

foto gemaakt met foto bewerken

Hey !

Vandaag heb ik een review voor jullie. Dit keer over de nailart pennen van Veronica Nail Products. Ik heb geen idee of ze goed zijn, veel pigment afgeven en snel drogen. Ik ga ze dus vandaag uittesten. Klik hier voor de unboxing van Veronica Nail Products. Veel plezier!


foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Wanneer je de nailart pen openmaakt, zie je dit blauwe dingetje. Dit zorgt ervoor dat er geen nagellak uit de dop kan lekken.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

Het is de bedoeling dat je het dopje eruit trekt. Daarna kan je gewoon nailarten. Het draadje dat in de opening gaat geeft geen nagellak af, gelukkig! Als ie open is komt er ook niet ineens nagellak uit, alleen als je erin drukt.

foto gemaakt met foto bewerken

foto gemaakt met foto bewerken

En dit krijg je dus als je te hard drukt. Jammer !

foto gemaakt met foto bewerken

Als je erin knijpt komt er nagellak uit. Superhandig! Maar je moet wel goed om leren gaan met het knijpen, want je moet het wel precies goed doen.

foto gemaakt met foto bewerken

Ik heb geprobeerd een lijn te maken, maar dit ging best wel moeilijk. Je moet heel goed knijpen. Niet te hard en niet te zacht. Het is best lastig om een even dikke lijn te krijgen. De nagellak droogt ook niet heel erg snel. Ik heb zelfs een vlek op mijn hand door de nagellak, haha !

Ik zou deze pen niet aanraden, omdat er 1 is gelekt. Ook omdat het doseren van de nagellak best wel moeilijk is. De nagellak droogt niet erg snel. Het is natuurlijk altijd leuk om zoiets uit te proberen !

Lijkt jou de pen wat?

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014