Triple This is IT Nagellak - Review


Dit zijn een aantal lakken uit de This is IT nagellak collectie. Ik vind het altijd wel mooie kleuren/tinten. Het zijn donkere, sombere kleuren. Juist daarom passen ze nu goed bij het weer. Ik ga deze 3 lakken alle drie vandaag reviewen. Veel plezier!





Uit de collectie heb ik een rode, paarse en blauwe lak. De paarse en de blauwe zijn voornamelijk donker. De rode valt nog wel mee, maar ik vind ze in elk geval erg mooi! Wat ik wel eens eerder had met deze nagellaken, is dat ze op de nagel een andere kleur hebben dan dat het potje laat zien.. 









Groen (Seafoam) - Rood (Persian Rose) - Paars (Curious Violet)




Aan het 1e laagje kun je meestal nog niet heel erg veel zien. Maar hier wel, de groene kleur is veel lichter. Het potje beloofd bijna donkergroen te zijn. Ook paars doet niet echt zijn werk en is veel lichter, hetzelfde als bij de groene kleur. Jammer!







Bij het 2e laagje leken de kleuren al iets meer op de kleur in het potje. Paars is al een stuk donkerder geworden, en groen iets minder. Maar dat is wel een verbeterpunt, van This is IT. Tevens kunnen ze ook wel proberen de nagellak iets sneller te laten drogen, omdat dit niet het geval is. 


En dan ook nog het 3e laagje. Ik verbaasde me dat dit nodig was, en de kleuren zo'n slechte dekking hebben. De groene kleur dekt nog steeds niet. Dat vind ik wel heel slecht, want een gemiddelde nagellak hoort wel na 3 laagjes te dekken!


Toch moet ik eerlijk zijn, dus raad ik je deze nagellak af. De dekking is bizar slecht, en het drogen gaat ook niet al te snel. Voor 2 euro kan je deze nagellakjes halen bij de Intertoys. Ik raad je aan om dan een nagellak van Essence te kopen, daar heb je meer aan!

Wat vind jij van deze nagellakken?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014