NOTD - Blauw met een strikje

In plaats van een turtorial heb ik een NOTD, zo ver ik me kan herinneren is dit de allereerste. Voorheen heb ik alleen maar turtorials gedaan, wat dan, zonder dat het echt opviel ook een soort NOTD was. NOTD staat voor Nails Of The Day, waar je je nagels laat zien van de dag. Veel plezier!







Deze keer heb ik gekozen voor een schattige nailart. De kwastjes die ik hiervoor heb gebruikt zijn van NailartVanDianeShop, waarmee ik het strikje heb gemaakt. Ook de stipjes heb ik met de kwastjes van Diane gemaakt, die hun werk goed deden!





Op mijn middel/wijs- vinger heb ik stipjes gemaakt. Dit vond ik er goed bij passen, en het ziet er erg leuk uit, vind ik. Daarna het strikje, en op mijn pink/duim heb ik glittertjes gedaan. Die glittertjes komen van Essence. Het potje met de paarse, blauwe en zilveren glittertjes heb ik gebruikt. 


Dat was dan de NOTD. Ik vond het heel leuk om een keer mijn NOTD aan jullie te laten zien, omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Het leek me ook wel een leuk idee, om het iets vaker te gaan doen dan de hoeveelheid dan dat ik het nu doe. 

Wat vind jij van deze NOTD? Vaker een NOTD?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014