L'oréal Oog Reinigingslotion



Bijna iedereen draagt wel make-up, ookal hoeft het niet veel te zijn. Je moet het er iedere avond af halen, maar met welke lotion doe je dat? Die van de Kruidvat? Van de Etos? Van welk ander merk? Ik gebruik sinds kort de Reiniginglotion van L'oréal, en ik wil jullie daar graag mijn mening over geven. Veel plezier!



Eerst dacht ik dat ik allergisch was voor oogschaduw, maar dat was dus niet zo. Ik was allergisch voor de lotion van de Kruidvat. Mijn moeder had voor mij een andere gehaald, deze dus. Ik moet zeggen, hij beviel me goed. 


Over het algemeen vind ik L'oréal een duur merk. Maar vergeleken met Dior etc. is dat niets. De lotion beweert dat het 'perfecte zachtheid' is en een 'perfecte reiniging' geeft. Is dat echt zo?


Van de reiniging vind ik weinig over te zeggen. Ik bedoel; elke lotion maakt je ogen schoon, dat kan je moeilijk beter doen dan andere. Bij deze merk ik wel dat als je een kleine hoeveelheid gebruikt, je make-up er nog steeds wel af gaat. Bij de lotion van de Kruidvat vond ik dat je meer nodig had, dan bij deze. 


Wel merk ik dat deze lotion veel beter is dan die van Kruidvat. Je hebt lotions die op het watje blijven liggen, of die in het watje trekken. Dit is een lotion die in het watje trekt. Tevens heeft deze lotion een dop die eigenlijk elke lotion heeft, gelukkig. 

Je hebt met deze lotion 2 varianten. De ene is deze, voor gevoelige ogen. Ik heb deze omdat ik bij de lotion van Kruidvat uitslag kreeg. De andere lotion is een normale lotion, die wel iets vettiger aanvoelt (die heeft mijn moeder).


Ben jij op zoek naar een lotion? Dan zou ik zeker kijken naar die van L'oréal. Ik vind het een prima lotion, en hij is het geld wel waard! Voor 5,07 kan je deze lotion halen bij de Kruidvat, Etos of andere drogisterijen. 

Wat is jou favoriete lotion?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014