NailartVanDiane Shop


Pas kreeg ik een leuk pakketje binnen van Diane. Zij heeft een webshop waarin ze allemaal nailart spulletjes verkoopt. Ik mocht van haar een pakketje ontvangen, wat ik heel leuk vond! Vandaag ga ik de spulletjes die in het pakketje zaten reviewen. Veel plezier!



In het pakketje zaten 3 nailart-kwastjes en een doosje met velvet. En er zaten ook 2 visitekaartjes in.


Laten we beginnen met de 3 nailart kwastjes. Het zijn 3 hele dunnen kwastjes, waar je mooi rechte lijntjes mee kan trekken. Je kan zelf een beetje bepalen of je de lijntjes dun of ik maakt.
Ik ben niet erg goed in het zetten van hele rechte lijntjes, maar de kwastjes werken wel heel goed. Soms heb je wel dat er 1 of 2 haartjes afwijken van hoe ze eigenlijk moeten staan, en dat is soms ook wel een beetje irritant.
De kwastjes zijn alle drie verschillend. Met de ene kan je dunnere lijntjes trekken dan de ander. Het is wel dat als je met je vinger over het kwastje ‘aait’ dat de haartjes dan een beetje uit elkaar gaan staan. Als je dat niet doet is het kwastje best hard, en kan je er niet heel erg goed lijntjes mee trekken. Maar ik ben er erg tevreden over!


Dan nu het velvet. Misschien ken je het nog niet; het is een soort ‘stof’ dat je met nagellak of nagellijm op je nagels kan plakken.


Ik zag wel eens reviews over dit spul op andere blogs. Daar was het velvet niet helemaal in bolletjes verdeeld. Het is bij het bakje dat ik heb gekregen dat het niet ‘een’ is maar dat het allemaal losse stukjes zijn. Dat vind ik wel lastig aanbrengen.


Verder vind ik het wel een hele mooie kleur. In de shop van Diane heb je nog veel meer kleuren dan alleen lichtroze. Er is superveel keuze! Maar over dit potje, ik weet niet of het altijd zo is, maar ik vind het jammer dat er een soort bolletjes in zitten.


Dat was dan de review over de spulletjes die ik kreeg van Diane. Ik vond het heel leuk dat ik dit mocht reviewen. De spulletjes zijn heel handig, en leuk! Je hebt voor 1,99 het setje met de 3 kwastjes, en voor 1,25 het potje met velvet erin.

Lijken de spulletjes jou wat? Neem snel een kijkje om het ook te bestellen, klik hier


Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014