#Bloggerboekje


Vroeger had iedereen een vriendenboekje. Zo'n boekje waar je allerlei gegevens en vragen invult voor anderen. Zo verzamelde je je hele boekje vol, en heb je ook nog eens mooie herinneringen. Ik heb ook van die boekjes thuis liggen. Vandaag ga ik de vragenlijst van zo'n boekje opnieuw invullen. Veel plezier!





Naam: Maaike (Adriana Ruigrok)
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 12-09-1999
Lengte: 1.60
Klas: N3D
Hobby's: Bloggen, hockeyen, piano spelen en dingen die creatief zijn!
Favoriete schoolvak: Tekenen. 
Favoriete schrijver: Uhm..Ik lees niet heel erg veel, maar als ik er een moet kiezen ga ik voor Carry Slee of de schrijfster van The Hunger Games 1/2/3
Favoriete TV Programma('s): Wie Is De Mol, Utopia en nog meer van dat soort series. 
Favoriete Serie: Ik volg niet echt series, maar als je Utopia een serie kan noemen, is dat mijn favoriete!
Favoriete Film: Tot nu toe The Hunger Games 1. De 2e, Catching Fire, heb ik nog niet gezien, maar ik wil ik wel heel graag zien. Ik kijk ook al uit naar deel 3!
Favoriete Eten: Dat is lastig, ik vind heel veel soorten eten lekker. Ik denk dan, als avondeten, spareribs met patat en honingsaus <3 
Ik ben goed in: Ik denk foto's maken, artikelen schrijven en zulk soort dingen omtrent mijn blog. Wat vinden jullie? Ik vind dat altijd best lastig te bepalen.. 
Ik heb een hekel aan: Mensen die opscheppen. Aargh, of mensen die heel erg veel aandacht vragen en heel erg op willen vallen. Ik vind het zo ontzettend vervelend als mensen zich niet in kunnen houden of zich niet normaal kunnen gedragen. 
Droomberoep: Dat weet ik nog niet! Ik denk nu van bloggen mijn beroep maken, of, ik zou iets met filmpjes gaan doen. Dan zou je moeten denken aan bewerken enzo. 
Wat je graag zou willen: Dat mijn blog nog groter groeit dan dat ie nu is, en dat ik meer comments krijg op bepaalde artikelen. 
Favoriete blog: www.nicenailss.nl :D Ghehehhe
Favoriete blogonderwerp: Ik denk lifestyle, ik vind het namelijk heel leuk om DIY's te maken. Ook om bijvoorbeeld zulk soort persoonlijke artikelen te schrijven. Maar nagels vind ik ook heel erg leuk. 
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Dat mensen tegen mij opkijken, of dat ik naar een persevent mag! :D 
Bloggersdroom: Ergens heen reizen voor mijn blog en andere bloggers ontmoeten. Ik wil namelijk Julia van NailNerdjess en BijouxAndNails heel graag een keer ontmoeten!
Wat is je grootste bloggerstip: Niet opgeven. Gewoon doorgaan ookal zit alles tegen. Krijg je niet genoeg pageviews, of heb je geen comments? Dan moet je juist doorgaan want de volgers komen vanzelf. Die kom niet 1,2,3 in één keer! 

Dat was dan mijn deel van het bloggerboekje. Ik zou het heel leuk vinden als je deze 'tag' ook overneemt, dan kunnen we ons bloggerboekje steeds groter maken!

Wat vind jij van de antwoorden?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014