Challenge: 24 Uur Gastbloggen


Vandaag een artikel, dat mij een heel leuk idee leek. Je zult vast wel denken 'Challenge: 24 Uur Gastbloggen'? Dat is dus iets wat ik in dit artikel uit ga leggen, en het lijkt me heel erg leuk als ik zoveel blogs ontvang, dat we dit echt waar kunnen maken. Het is namelijk een supertof idee. Veel plezier!




Deze challenge is ook voor jullie. Normaal zijn challenges alleen voor de eigenaren van de blogs, maar nu ook voor de lezers. Bij deze challenge gaat het erom dat er 24 uur lang, elk uur, één blogpost online komt. Het gaat er hier niet om hoe groot het artikel is, maar om het idee!

Waar ben ik naar op zoek?
Ik ben opzoek naar 24 mensen, inclusief mij (dus eigenlijk 23). Die sturen mij allemaal één blogpost op. Het maakt helemaal niet uit waarover, als het maar een leuke post is. De kwaliteit hoeft niet tiptop te zijn; als je een leuk berichtje instuurt komt die waarschijnlijk in een van de 24 uren online. 

Voor de allerleukste blogpost heb ik nog iets leuks, wat je zelf mag uitkiezen. Het is niet dat ik je iets opstuur, maar het kan bijvoorbeeld zijn;
- Je eigen blogpost voor je account (promotie; kan ook op twitter/facebook/instagram)
- Skypen met mij
- Heb je zelf nog een leuk idee? Laat het weten!

Het is belangrijk dat je je inzending instuurt voor 1 Februari. Ik zal in de zijbalk nog een reminder zetten, en er regelmatig over tweetten! Mail je inzending naar nicenailss13@gmail.com

Ik hoop dat jullie insturen, dat lijkt me namelijk een heel leuk idee.

Liefs, Maaike

Bron








© Sjabloon NiceNailss 2014