Favorieten Van December & Januari


De vorige 'favorieten' serie was ongeveer 2 maanden geleden. Tijdens de leuke feestdagen heb ik niet aan mijn favorieten gedacht. Daarom heb ik nu een favorieten over een kleine 2 maanden. Het zijn niet heel veel producten, maar het leek me leuk deze jullie te showen. Veel plezier!


Laten we beginnen met de make-up. Dit keer zitten er zelfs 2 (!!) palettes in, waar ik ontzettend trots op ben. Ik vind paletten heel leuk om te gebruiken en mee te proberen. Sinds ik deze 2 heb met kerst, ben ik niet meer te stoppen.. 



Ik had het onder andere over het Absolute Nude palette van Catrice waar je afgelopen week een review van kon zien. Deze kleuren vind ik geschikt voor elke gelegenheid, zoals ik in de review ook al zei. Ik gebruik 'm momenteel niet heel veel, maar wel dagelijks. 



Het palette van Sleek, Au Naturel, vind ik ook een fijn palette. Deze gebruik ik wat minder dagelijks, maar juist meer in het weekend. Dan heb ik tijd om met make-up te spelen, en door de weeks is het maar een race tegen de klok. Ook vind ik sommige kleuren net iets te heftig in dit palette voor een schooldag. 


Soms gebruik ik wel eens deze BB-Cream van Miss Sporty. Hij geeft niet een totale dekking, maar dat vind ik niet heel erg. Deze gebruik ik voornamelijk bij de donkerdere plekken onder mijn ogen, maar niet op mijn hele gezicht. Tevens ben ik opzoek naar een Concealer, want dit gebruik ik nu eigenlijk als concealer.. haha!



Miss Sporty! Dit zijn weer 2 mascara's, die ik dagelijks veel gebruik. De ene (rechts) is heel dun met een balletje, zodat je de binnenste wimpers goed kan doen en zorgt voor wat meer zwarte wimpers. De andere, links, geeft het juiste volume. Samen zijn ze een goede combi. 


Hmm.. De geur van rozen en liefde in de lucht. Wat vind ik deze parfum van Playboy lekker. Deze gebruik ik regelmatig. Het is een goede geur, voor elke gelegenheid!



Dit strikje van de Primark, je hebt er 3 voor 1,50, is ook heel leuk. De 3 strikjes draag ik elke dag van de week. Natuurlijk niet allemaal bij elkaar, haha. Heb jij deze ook? Ze zijn erg fijn!




En dan als laatste deze kam, die ook van de Primark komt. Sinds ik 'm heb, ben ik er niet van los te slaan. Hij kamt je haar erg goed uit, kortom; echt een favoriet!



Dit waren mijn favorieten van de maand Januari en December. De volgende favorieten zal over 1 maand weer gaan, want 2 is wel heel veel. Ik hoop dat je het leuk vond!

Zal ik 'favorieten van' ook een keer in video vorm doen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014