ABSOLUTE NUDE Eyeshadow Palette

Make-up die je elke dag kan dragen, en dan ook nog niet te veel opvalt. Dat is hoe het Nude palette van Catrice in elkaar zit. Je hebt alle soorten Nude kleuren die geschikt zijn voor elke gelegenheid. Vandaag ga ik dit palette voor jullie reviewen, kijk je mee? Veel plezier!



Dit is het enige palette dat Catrice heeft - tot nu toe -. Ik vind dat het een erg mooi palette is die beloofd een mooi pigment te hebben. De kleuren vind ik toppie voor een mooie nude look, en de prijs is ook nog wel acceptabel! 



Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind dat je niet een echte look met dit palette kan maken. Meestal heb je met een echte look dat er heftigere kleuren in zijn verwerkt, en dat er in het palette matte kleuren zitten. Tevens is dit alleen maar met shimmer. 



De kleurenkeus van dit palette vind ik wel heel mooi. Je hebt shimmer voor in je ooghoek, een higlighter voor op je wenkbrauw bot. De zes kleuren zijn allemaal anders en daarom zijn ze allemaal speciaal. Van licht naar donker heeft elke kleur wel zijn eigen keus. Voor ieder wat wils. 



Maar belooft Catrice het pigment te hebben zoals het eruit ziet? Ik vind het pigment erg goed voor zo'n budget palette. Het zijn mooie subtiele kleuren die je elke dag, overal naartoe zou kunnen dragen. Helaas geven de lichtste twee kleuren niet erg veel pigment af, maar dat is juist wel weer mooi om als higlighter of shimmer te gebruiken.


Ook als je geen raad weet met deze kleuren schiet Catrice te hulp. Er staat stap voor stap - wel in het Engels - uitgelegd hoe je een mooie ooglook kan maken.  Ik raad je aan wel een oogschaduwbasis te gebruiken bij deze oogschaduw. Dit omdat de kleur anders niet erg goed blijft zitten, maar zo heb je toch het pigment. 


Mijn conclusie? Een erg mooi palette geschikt voor beginnende make-up meisjes. Ik zou dit pallet je zeker aanraden omdat het voor de prijs een goede kwaliteit heeft. Je kan er goed mee over weg en het is niet een aanslag op je portemonnee. Tevens kan je dit palette altijd gebruiken, zowel naar werk als naar school.

Heb jij dit palette al? Kijk je ook zo uit naar het nieuwe palette met de pastel kleuren? Ik wel!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014