Photo Diary NiceNailss #5






De afgelopen week was het vakantie, en ik had een weekje school. In deze diary laat ik zien wat ik (vooral) in de vakantie heb gedaan. Eigenlijk zit er niets van school tussen, maar ik hoop dat je het leuk vindt om te zien. Kijk je mee? Enjoy!






Hier zie je twee sneak peaks voor de komende artikelen. Tenminste, er is er al 1 online gekomen. Welke lijkt jou het leukst?



Deze week had ik schoolfeest. Samen met mijn vriendin hebben we opgemaakt, zij alleen mascara. Ik heb een look op gedaan waarvan ik ook een turtorial had gemaakt (Brownie Brown Look). Ik vind 't geslaagd. Hier zie je ook het jurkje dat ik aan had :-)


Een spel dat ik je echt aan raad? Curve Fever! Het is echt ontzettend verslavend, en ook nog eens heel leuk. Heb jij dit spel ook? Speel dan mee. Lijkt me héél tof, voeg me toe op 'maaikss'. Succes! 





In de vakantie ben ik naar Rails Mini World geweest in Rotterdam. Dit is een deel van Nederland, voornamelijk Rotterdam in het klein. Er rijden allemaal treintjes en auto's in de 'World'. Hier ging ik heen met mijn broertje, Oma en moeder.







We deden ook een dagje Den Haag met mijn gezin. Het was supergezellig! Eerst gingen we bij een leuk tentje eten en daarna naar het Escher museum. Daarvoor gingen we trouwens nog naar Omniversum - Dinosaurs - . In het Escher museum waren allemaal van die hele mooie tekeningen, ik raad het je zeker aan als je een keer in Den Haag bent. 

Dat was dan mijn weekje. Ik vond het een leuke week, maar ik ben wel heel erg moe geworden door school. Pff, ik moet er nog wel even aan wennen na die 2 weken vakantie. 

Hoe was jou week?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014