Sweather Weather Tag


Hij is zó vaak al voorbij gekomen; de Sweather Weather Tag! Nu is het eindelijk eens mijn beurt om deze tag te doen. Alhoewel, is het wel een beetje laat om nú deze tag nog te doen. Ik vond in elk geval dat zo'n tag op elke blog hoort, want heel veel bloggers hebben deze tag al gedaan. Veel plezier!


Wat is je favoriete geurkaars?
Cranberry. Van de Kruidvat. Dat is tevens mijn enige geurkaars, maar ik moet 'm nog eens gaan branden.

Koffie, Thee of Warme Chocolademelk?
Chocolademelk! Yummie. Rond deze dagen vind ik het ontzettend lekker. Zeker als je thuis komt na school, en dan zo'n lekkere kop drinken maakt. Jam :-)

Pas jij je routine aan in het najaar?
Nee, eigenlijk niet. Dagelijks draag ik al niet enorm veel make-up. Dan is het alleen mascara meestal, soms nog oogpotlood. Daar valt ook weinig aan aan te passen.


Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?
Hmm.. Ik denk gewoon een koekje. Als je dan die warme kop chocolade melk in je handen hebt met een koekje om te dopen... Dat is echt heeeeeeel lekker!

Muts of sjaal?
Muts. Een muts vind ik lekker zitten en het staat nog eens leuk. Soms zie ik bij winkel zulke leuke mutsen!

Wat is je favoriete wintertrui?
Een lekkere warme, comfortabele wintertrui. Natuurlijk wel eentje die niet kietelt.


Musthave nagellak kleur dit jaar?
Donkerrood/roze. De kleuren omtrent roze/rood/donkerrood vind ik supermooi. Het staat heel chique, en ook nog eens heel leuk om een nailart op te maken. 

Laarzen of Uggs?
Uggs! Tenminste, als ik zou moeten kiezen dan. Ik heb nog nooit Uggs gehad, maar ik heb er niet echt behoefte naar. 


Wat is het leukste aan dit najaar?
Gezellig knus met de hele familie bij elkaar. Van alles nakletsen van het afgelopen jaar met allemaal hapjes en drankjes. Want rond deze perioden (die al zijn geweest) zijn er altijd van die 'bijeenkomsten'. 

Heb je een favoriet liedje dit najaar?
Pfoe, geen idee.. 




Dat was dan de Sweather Weather tag. Ik vond 'm erg leuk om te doen. Heb jij nog een leuke tag waarvan je wil zien dat ik die doe? Laat dat dan achter in de comments. Tevens mag je dat altijd doen; suggesties voor video's of artikelen mag je ook altijd achter laten.

Wat vond jij van deze tag? En heb jij een leuk najaar?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014