Babylips - Cherry Me


Eindelijk,  ik heb ze! De Babylips. Ookal is het er maar één. Vandaag ga ik het met jullie hebben over de Babylips van Maybelinne. Ik heb een daarvan; Cherry Me. Een product waar ik al dozen van reviews van heb gezien. Kijk je mee met wat ik ervan vind? Veel plezier! 





Babylips, wie kent ze tegenwoordig niet? Iedereen heeft ze. Ik vond dat ik me ook maar een beetje moest aanpassen aan die trend. Dus ben naar de kruidvat gegaan en heb daar mijn 1e Babylips gekocht!


Ik heb de versie 'Cherry Me'. Dit is geen transparante lippenbalsem, maar er zit een zacht tintje roze/rood in. Dat vond ik een goed punt om 'm te proberen!


De Babylips hebben ieder zijn eigen draai, kleur en geur. Je hebt in totaal 5 varianten, waarvan er 2 bij zitten met een kleurtje. Tevens hebben ze allemaal een andere verpakking, wat ze ieder speciaal maakt! Op mijn huid geeft Cherry Me iets minder pigment af dan de kleur in de lippenbalsem zelf. Maar ik denk dat dit ook wel genoeg pigment is voor op je lippen. 


Dit zijn mijn lippen met niets erop..






..En met! Ik vind dat deze Babylips een goede pigment achterlaten, brengt gemakkelijk aan en verzorgt je lippen goed. Op de foto lijkt de kleur misschien iets feller dan dat het eigenlijk is. Maar de kleur vind ik heel mooi, gewoon voor elke gelegenheid. 












Conclusie? Echt een aanrader. Je kan deze Babylips halen bij drogisterijen zoals Kruidvat, Etos en nog meer van zulk soort zaken. Voor 3,49 heb je 'm in de pocket! 

Heb jij de Babylips al?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014