Tag: Handschrift

Het is al vaker dat ik deze tag voorbij heb zien komen. Je handschrift aan je lezers bekend maken vind ik toch wel raar, hoe kom je op het idee? Naja, vandaag ga ik mijn handschrift aan jullie laten zien. Het zal niet altijd even mooi/netjes overal eruit zien.. Kijk je mee?


Bij deze tag heb je 8 vragen waarvan je de antwoorden op papier moet schrijven. De vragen waren oorspronkelijk Engels, deze heb ik vertaald naar het Nederlands. 


Dit zijn de vragen:

1. Wat is je naam?
2. Wat is het adres van je blog (URL)? 
3. Favoriete quote?

4. Favoriete liedje?

5. Schrijf: 'The quick brown fox jumps over the lazy dog.'

6. Favoriete band/zangers?

7. Nog iets wat je wilt zeggen?

8. Tag 3 tot 5 andere mensen. 

Zelf vind ik mijn handschrift niet altijd even mooi. Soms heb ik wel eens dat ik een paar bladzijden heel mooi schrijf, en de andere keer is het weer heel lelijk. Dit keer was het dus niet echt mijn dag, maar ik vind mijn handschrift wel prima. Het past wel bij me, ik ben wel eens slordig, haha.


Ik hoop dat degene die ik heb getagd ook de tag willen doen, dat lijkt me superleuk! Bij deze heb ik NailNerdjess, BijouxAndNails en xxxCharr getagd. Hetl ijkt me leuk als jullie deze tag ook overnemen ;) 

Wat vind jij van mijn handschrift?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014