Spam Je Blog!


Als je deze blog leest, heb je waarschijnlijk nog een eigen blog of volg je andere blogs. Ik volg ook een paar blogs, maar het lijkt me heel leuk om kennis te maken met jullie blogs. Vandaag is een 'spam je blog' artikel. Zo kan je dus je eigen blog spammen, en dus ook gelijk promoten!


Een spam je blog is bedoeld om te zorgen dat je zelf meer lezers krijgt. Dat is heel leuk, maar ik merk ook dat ik er de laatste tijd veel volgers bij heb gekregen. Sommigen hebben ook een blog, en het lijkt me tof om met jullie blogs in aanraking te komen.

DIT ARTIKEL IS SPECIAAL BEDOELD OM TE SPAMMEN. ALS JE DIT BIJ EEN ANDER ARTIKEL DOET WORDT JE REACTIE AANGEPAST OF VERWIJDERD. 

Dus, aarzel niet om je blog of je favoriete blogs hier achter te laten. Ik heb ook een aantal favoriete blogs, en daar kunnen altijd nog wat blogs bij komen. Het is namelijk superleuk om nieuwe blogs te ontdekken. 

Volg jij NiceNailss ook al op..

- Twitter?

- Bloglovin'?

- Facebook?

- Instagram?

- YouTube?

Veel plezier en succes met spammen!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014