Interview Met Julia!




Laatst werd ik zelf geïnterviewd, en dat vond ik erg leuk! Nu houd ik een interview met Julia, van NailNerdjess.com. Als je haar nog niet kent :O Naja, veel plezier met lezen. Kijk je mee?




Wie ben jij?
Ik ben Julia. Ik ben 13 jaar en ben de eigenaar van nailnerdjess.com. Ik heb een hele grote passie voor alles omtrent beauty. Dat deel ik met al mijn lieve bezoekers die ik elke dag krijg op mijn blog. Ik schrijf heel erg veel over beauty, lifestyle en nog véél meer!

Vertel iets over je blog.
Ik schrijf over alles omtrent nagellak, make-up, verzorging, lifestyle en nog heel veel meer komt op mijn blog aan bod. Mijn blog kwam op 7 december 2012 online. Vanaf toen zijn er (bijna) elke dag artikelen online gekomen. Er komt nu elke dag een artikel online, althans dat probeer ik! Het is tot nu toe al meer dan een half jaar gelukt om echt elke dag een artikel online te krijgen. Ik krijg nu dan ook heel veel super lieve bezoekers op mijn blog, elke dag weer. De ene dag wat minder als de andere, maar dat maakt niet uit! Ik vind bloggen heel erg leuk, hoeveel bezoekers ik per dag hebt maakt mij niks uit! Ook al was het er maar 1tje per dag. Dan zou ik nu nog bloggen! Maar natuurlijk zijn bezoekers heel erg goed voor je motivatie om door te gaan met bloggen. ;)

Wat was het moment waarop je besloot te gaan bloggen?
Ik had eerder een blog gehad, maar dat was niks. Er stond misschien één artikel online. Meer niet!


Waarom heet je blog ‚NailNerdjess’?
Toen ik mijn blog maakte hield ik heel erg veel van nail-art. Nu steeds minder, ik heb er gewoon niet meer de tijd voor. Dat vind ik heel erg jammer. Waar de nerdjess vandaan komt? Ik heb echt geen idee.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Heel simpel gezegd, gewoon uit mijn hoofd! Ik schrijf alle ideeën die ik krijg op. Daarnaast heb ik natuurlijk ook wel eens van die dagen dat ik echt geen inspiratie heb. Dan is voor mij de oplossing om terug te blikken in mijn blog, wat heb ik allemaal gedaan? Daarna vind ik meestal wel een goed idee voor een artikel.

Hoe blijf je echt origineel met je blog?
Tja, dat is moeilijk! Origineel zijn is nou eenmaal heel erg moeilijk als er misschien wel duizenden beauty blogs bestaan. Mijn tips is om gewoon je zelf te blijven. Doe wat jij leuk vind, doe wat lezers leuk vinden. Daarnaast is het echt een tip om echt niemand na te doen met je blog. Dat is niet origineel meer. Verzin zelf iets leuks. Kan je dat niet? Ga rondkijken op blogs en kijk wat hun doen. Doen hun een favorieten artikel? Ga kijken of je het nóg leuker kan maken en het anders te doen. 

Zou je van je blog je beroep willen maken?
Ja, héél graag!


Hoe zou je het vinden als het bloggen niet zo bestaan?
Heel erg. Bloggen is nou eenmaal is van mijn passie's. Ik kan er mijn eitje in kwijt en ik kan praten over mijn passie's.

Welk artikel van jezelf het leukste die je hebt gepubliceerd?
Ik heb echt geen idee, sorry! 

Wat hoop je ooit nog mee te maken met je blog?
Ik hoop er ooit mijn eigen bedrijfje mee te kunnen maken en er fulltime van te kunnen leven.

Bedankt voor het interview! Ik vond het heel erg leuk om in te vullen.
- Jij ook bedankt Julia, ik vond het ook heel leuk! 

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Heb jij nog bloggers waarvan je ook zo'n interview zou willen zien? Laat dat dan achter in de comments!

Ken jij Julia al?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014