Essence - I Love Stage Oogschaduwbasis


Naar mate ik meer naar oogschaduw ga kijken, en voornamelijk minder naar nagellak vond ik dat oogschaduw basis ook wel nodig was. Ik heb al veel goede verhalen gehoord over de oogschaduw basis van Essence, dus ik vond het ook wel tijd om 'm te reviewen. Veel plezier!


Zoals we gewend zijn is deze oogschaduw basis voor 2,49 bij de Kruidvat te koop. Als je net begint met make-up, is dit mooi om te gebruiken. 


De verpakking vind ik wel leuk, maar niet eruit springen in vergelijking met andere producten. Oké, ze hebben er wel over na gedacht, maar misschien is 'ie ook wel een beetje kinderachtig. Gelukkig niet té, maar hij kan ermee door. 



Zie je de bruin/gele waas op de huid? Dat is wat de oogschaduw basis achterlaat. Daar ben ik zelf niet erg blij mee. Het is wel eens dat als ik de basis aan breng, dat ik 'm dan op plaatsen aanbreng waar ik later geen oogschaduw op doe. Het is dan niet erg mooi als je dan een bruine/gele waas ziet. Dat kan bij iedereen anders zijn, maar dat is mijn mening erover.

Wanneer je er oogschaduw op doet, met de basis, merk je dat er meer pigment af komt. Daarmee bedoel ik dat er meer glitters op je huid komen als het een glitter oogschaduw is. Als je dit doet zonder basis, merk je wel dat er minder glitters op je huid komen en dat de oogschaduw iets minder af geeft. 



Oogschaduw basis is ervoor om de oogschaduw de hele dag goed te laten zitten en dat de oogschaduw beter pigment af geeft. Dat klusje heeft Essence zeker geklaard!

Ben jij opzoek naar een goede oogschaduw basis? Dan zou ik beginnen met deze van Essence, die raad ik je dus wel aan! Hij is budget proof, en ook nog eens goed!

Heb jij de oogschaduw basis van Essence al?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014