Tag: 38 Beautyvragen


Vandaag heb ik een tag. Dit is de 38 beautyvragen Tag. Die spreekt denk ik, wel voor zich. Het is hierbij de bedoeling dat je 38 beautyvragen beantwoordt. Mijn antwoorden zijn niet heel erg bijzonder, want ik doe nog niet heel veel met gezicht reinigen enzo. Veel plezier!




Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
Meestal s'ochtends als ik uit bed kom, verder eigenlijk niet. Want s'avonds douche ik meestal. 
Welk huidtype heb je?
Pfoe, geen idee!
Welke face wash gebruik je op dit moment?

Ik gebruik geen face wash.
Scrub je je gezichtshuid?
Nee.
Welk merk gebruik je hiervoor?
Geen..
Welke dagcreme gebruik je?
Ik gebruik geen dagcreme
Heb je sproeten?
Ja
Gebruik je een oogcreme?
Nee, wat is dat?
Heb of had je last van acne?
Een heel klein beetje. Maar ik merk er niet heel erg veel van, gelukkig!
Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik geen foundation, want ik heb het niet nodig, vind ik. 

En welke concealer gebruik je?
Ook gebruik ik nog geen concealer.. 
Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Nee... 
Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het wel eens mooi, maar niet als je het elke dag op doet. Als het hele grote wimpers zijn, als je echt ziet dat ze nep zijn, vind ik ze niet mooi. Maar als ze een natuurlijk effect geven vind ik ze heel mooi. Zelf heb ik ze ook nog liggen, maar ik vraag me af of ik ze moet reviewen, haha. 
Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Nee, nog nooit van gehoord. 
Van welk merk is je mascara?
Momenteel gebruik ik een mascara van Miss Sporty. 
Sephora of MAC?
Van beide heb ik geen producten, maar ik ken MAC het meeste. Ik zou dus voor MAC gaan! 
Heb je een MAC Pro-card?
Nee.. 
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Vingers, kwastjes.. 
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Essence. 
En voor je gezicht?
Gebruik ik niet.. 



Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Gewoon een mooi bruin, nude kleurtje. 
Oogpotlood of eyeliner?
Oogpotlood! Ik ben echt heel erg slecht in het aanbrengen van Eyeliner.. 
Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Nee, eigenlijk nooit! 
Gebruik je minerale make-up?
Nee.. 
Welke lipstickkleur is je favoriet?
Een lichtroze kleur van Casuelle, hij heeft geen naam. 
En welke kleur lipgloss?
Gewoon een doorzichtige kleur, want ik hou niet echt van kleurtjes op je lippen. 
Wat is je favoriete blush op dit moment?
Ik heb geen blush, oeps!

Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Drugstore! 
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee, waarom? Je kan het beter gewoon aan jezelf leren.. 
Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Eigenlijk niet, haha. 
Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Als je net oogschaduw aan hebt gebracht, dan je mascara doet en er mascara op je oogschaduw komt. 

Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Natuurlijk ogende make-up! 
Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Ik vind de make-up van celebrity's nooit heel erg mooi. Maar dan denk ik gewoon van iemand die niet al te veel draagt. 
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara! 
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Natuurlijk, dat doe ik wel vaak. 
Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Jaaa! 
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Essence, niet te duur, en een goede kwaliteit! 
En als laatste: wat vind je van make-up?
Superleuk! 



Dat was dan de 38 Beautyvragen tag! Ik hoop dat je 'm leuk vond. Als je nog tags waarvan je graag wilt zien dat ik die doe, zet dat dan even in de comments. Bedankt voor het lezen :D

Wat vind jij van deze tag? 

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014