Pump Up Booster - Miss Sporty


Wie zij er extra veel volume met een heel groot kwastje? De Pump Up Booster mascara van Miss Sporty is dé mascara als je van veel volume houdt. Een mooi design, paars en oranje. Ik neem je mee naar de grote volume boost fabriek!





Deze mascara van Miss Sporty is er speciaal voor bedoeld om jou wimpers een mooi volume te geven binnen een oogopslag. Met het hele grote kwastje van deze baby heb je mee volume dan ooit! 


Check dat kwastje, hij is echt heel erg groot, dik en volume-gevend. Door de vele, op elkaar gezette haartjes krijg je het volume dat Miss Sporty beloofd. Ook omdat het kwastje een beetje gebogen staat krijg je meer volume dan met een mascara die een recht kwastje heeft.





Hier een before en een after. Op de bovenste foto zie mijn oog zonder mascara. Ik had alleen mijn wimpers gekruld. Bij de onderste foto zie je mijn oog met de mascara erop. Het geeft een heel erg mooi effect, vind ik. 


























Met deze mascara krijg je wel een beetje spinnenpoten, maar als je het zo bekijkt vind ik het ook wel weer iets moois hebben. Hij geeft in elk geval genoeg pigment af, en zorgt voor een mooi volume. Deze mascara is totaal niet kleverig, wat ik een toppunt vind!




Over deze mascara ben ik erg tevreden. Voor 4,49 kan je 'm halen bij drogisterijen zoals Kruidvat en Etos. Ik vind 'm nog wel aan de dure kant, maar hij geeft wel een goed resultaat. Daarom raad ik je deze mascara aan als je van een mooi volume houdt, waarbij je wimpers mooi gepigmenteerd zijn!

Is deze mascara wat voor jou?

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014