DIY - Versier Je (Geur) Kaars!


 Het is al lang geleden dat ik een DIY heb gedaan. Ik vond het dus wel weer tijd worden, en ik was ook een hele leuke DIY op Instagram tegen gekomen. Je hebt hiervoor maar heel erg weinig nodig, en het is ook nog eens heel leuk. Veel plezier!
















 Wat heb je nodig? 
-  (Geur) Kaars. Deze heb ik van de Kruidvat. Je hebt er nog véél meer, maar als je er komt, raad ik je de 'Cranberry' aan.
- Lijm
- Schaar
- Takjes. Ik heb ze van een paar dode plantjes geknipt, het zijn dus geen speciale van de Intratuin etc. 
Laten we beginnen!


1. Begin met het opmeten en afknippen van je takje. Je kan het beste een takje nemen dat ongeveer 5/10 centimeter boven je kaars uitsteekt. Let wel op dat je takje niet te dicht bij komt, want dan kan het misschien in de fik vliegen. Dat wil je niet.

2. Daarna doe je een klein beetje lijm op je kaars. Ongeveer zoveel als op de 2e foto. Dit smeer je uit met je vinger of met papier, een takje. Het is maar wat je handig vindt. 

3. Nu plak je voorzichtig het takje op de lijm. Dit moet je een beetje aandrukken. Het kan zijn dat je takje er vanaf glijdt of dat het niet blijft plakken. In dat geval kan je je kaars rechtop zetten en zorgen dat het takje ergens tegen steunt. 




4. En dan? Nu ben je klaar! Als je de rest van de takjes er ook op hebt geplakt, tenminste. Ik vind dat het een erg leuk effect geeft. Het is super geschikt voor de herfst, maar je kan 'm ook voor altijd zo laten. Het is gewoon heel gezellig, vind ik!



 Dat was de tutorial. Ik hoop dat je het leuk vond, ik in elk geval wel. Om dit te maken heb je weinig nodig, en het is ook nog eens heel makkelijk :-) 

Wat vind jij van deze kaars? Ga jij 't ook maken?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014