Interview Met Vera van Vera Camilla!


Pas had ik Julia geïnterviewd, en dat vond ik erg leuk. Nu wilde ik weer iemand interviewen en het is Vera van Vera Camilla geworden. Echt heel tof, zo ontzettend leuk. Ook omdat ze een erg grote blog is, verwacht je niet dat dat zomaar mag. Ik ben er echt heel blij mee dat ik dit mag doen. Lees je mee met het interview met Vera?




1. Hoe ben je erop gekomen om artikelen te gaan schrijven en filmpjes te gaan maken?
Ik verveelde me, wilde meer schrijven, vond make-up heel leuk én ik wilde mijn spelling verbeteren. 

2. Vond je het spannend om je ‚bekend’ te maken, of heb je daar nooit problemen mee gehad?
Ja, ik hield het de eerste paar maanden geheim en toen mijn klasgenoten het ontdekten vond ik dat heel erg. Maar ik bedacht me dat ik iets heel cools aan het doen was en dus zeker niet moest gaan stoppen.


3. Wat vind je het allerleukste aan bloggen?
Ik vind de veelzijdigheid fijn! Ik doe zoveel. Schrijven, fotograferen, foto's bewerken, naar events, looks maken, filmpjes opnemen… Ontzettend leuk!

4. Wat vind je het allerleukste artikel dat je zelf online hebt gezet? Van alle artikelen die online zijn gekomen, tot nu toe.
Ojee, dat vind ik een lastige! Ik zou er niet één kunnen kiezen…























5. Schrijf je liever artikelen, of vind je het voor de camera praten leuker?
Schrijven vind ik het leukst.


6. Waarom heet je blog ‚Vera Camilla’? 
Het is mijn naam en het springt eruit naast alle blogs met beauty en make-up in de naam.

7. Hoe zou je het vinden als het bloggen niet zou bestaan?
Ik kan het me niet voorstellen!


8. Wat hoop je ooit nog te bereiken met je blog?
Een eigen veracamilla make-up(kwasten) lijn.


Dat was het interview met Vera. Ik vond het heel erg leuk om te doen, en ook heel leuk dat Vera hieraan mee wilde werken :) Wil jij nog een interview zien met andere bloggers of webshops? Laat dat dan achter in de comments!

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014