Mijn zelfgemaakte filmpjes


Naast dat ik filmpjes maak over Beauty, Fashion en Nagels, maar ik ook wel eens filmpjes thuis. Met mijn zusje, mijn broertjes en soms andere familieleden maak ik filmpjes. Het leek me leuk deze een keer met jullie te delen, want ik vind het namelijk erg leuke filmpjes, al zeg ik het zelf! Kijk je mee?




Dit is De Goede VS De Slechte. Deze maakte ik samen met mijn neefjes en mijn broertjes. Het was kerstavond, en ik vond het echt leuk om een filmpje te maken. Zij tevens ook! 

Dit filmpje is gemaakt door mij, met Harm in de hoofdrol. Harm is wel eens voorbij gekomen in een vlog, maar ook in dit filmpje dus. Dit filmpje heet; Altijd Een Goede Spion. Ik vind het een grappig filmpje :) Mijn broertje lijkt hier ook anders dan dat ie eigenlijk is! 

En het laatste filmpje is gemaakt door mijn zusje (Femke) en mijn broertje (Harm). De Ruigrokjes Laten Zich Gaan gaat erover dat er 2 kinderen samen op pad gaan in Nederland en allemaal dingen ontdekken. Veel plezier met kijken van dit filmpje, dit vind ik een van de leukste!


En dit zijn dan alle filmpjes die ik afgelopen maand heb gemaakt. Natuurlijk volgen er meer! Als je iMovie kent, is dit heel erg makkelijk. Je kan een thema selecteren en dan kan je je eigen beelden invullen. Als je ook van filmen houdt, raad ik je iMovie zeker aan! Als je geen computer van Apple hebt, kan je iMovie ook op je telefoon downloaden voor 4,95. 

Wat vind jij van de filmpjes?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014