Kleren, Tassen En Sieraden Combineren




Er zijn een hoop sieraden die alleen worden gedragen bij een bepaald soort kleren. Je kan een statement ketting bij verschillende kleren dragen, maar speciale soorten alleen bij bepaalde kleren. Bijvoorbeeld een bloesje. Zelf ben ik niet helemaal in-to de grote, opvallende sieraden. Maar juist het tegenovergestelde daarvan. Vandaag laat ik jullie de sieraden zien die ik zelf meestal draag, die bij alles passen en niet een heel duur zijn. Veel plezier!







Outfit #1
Hoe meer sieraden je hebt, hoe leuker. Een tijd geleden had ik heel erg veel oorbellen, nu nog steeds eigenlijk. Maar wat moet je ermee? S'ochtends denk je er nooit aan om ze in te doen. Hoe kan je nou de leukste outfit met de perfecte oorbellen combineren?


Dat is eigenlijk het makkelijkste, want de meeste oorbellen vallen niet heel erg op. Je kan elke dag dopjes in doen, of wat kleine oorbellen. Als ik oorbellen in doe zijn het dan ook wel dopjes hoor, niet dat ik elke dag met van die enorme hangers loop. Voor de outfit die ik hier heb, passen van die grote ronde oorbellen heel erg goed. Voor de ketting heb ik het op een kleine ketting gehouden met witte bolletjes. Hij valt niet heel erg op, maar is wel heel mooi. 


Bij deze outfit draag ik een spijkerbroek-skinny jeans. Mijn favoriete broek! Daar draag ik een wit/geel shirtje overheen. En daar weer overheen een bloesje die ik ook heel erg leuk vind. Deze outfit maakt het natuurlijk helemaal af als je nog een leuke tas erbij draagt, dit is er een van Tommy Hilfiger die mijn vader een keer in Amerika kocht. Zo'n tas past goed bij een outfit als deze, want als je hier met zo'n gekleurde tas met alles erop en eraan gaat lopen, past dat ook niet heel erg goed!




Outift #2
Voor de tweede outfit gaan we voor iets meer kleuren combinatie. We beginnen met de kleren; hiervoor draag ik een soort 'legerbroek', zo noem ik 'm altijd, die van de CoolCat komt (Soms hebben ze best leuke kleren). Daarboven een shirt met een gestreept hartje die ook niet al te strak zit. En als laatste dan een spijker jackie die de outfit helemaal af maakt.




Dit is zo'n outfit die niet helemaal meisje-meisje is, maar wel heel erg leuk bij iedereen past. Als je hier een tas bij gaat kiezen zou ik voor een kleur gaan die er een beetje van afwijkt, want dat maakt het juist weer leuk. Ik ben hier voor een paarse tas gegaan, die van Duifhuizen komt. (de rest van de kleren en tassen, waar ze vandaan komen, is onbekend! Sorry!)


Als we bij deze outfit sieraden gaan kiezen, kan dat wel wat groter/opvallender. Het is maar wat je opvallend noemt, want ik heb gewoon niet van die hele grote sieraden enzo. Bij deze outfit draag ik een armbandje die ik ooit eens bij de Zeeman heb gekocht, maar dat 'grijzige' vind ik wel heel erg leuk. Ook draag ik hier een ketting van de H&M bij voor €12,- ongeveer, maar ik denk dat die niet meer te koop is. Als laatste de oorbellen, en daarvoor kunnen we ook gewoon voor rondjes gaan. 


Outfit #3
We gaan van speels naar strak. Dit is een outfit die ik vrijwel nooit draag, want een jurkje is meer iets voor een gala. Maar ik wilde daar toch ook het een en ander bij laten zien. Voor het jurkje ben ik voor een van de H&M gegaan, die ik deze winter heb gekocht.


Wanneer we hier een tasje bij gaan combineren moet je niet met een grote tas gaan lopen, maar juist met iets kleins, onopvallends. Iets wat je outfit helemaal af maakt en waar je je spullen in kan doen die je die avond nodig hebt. Dit tasje is onbekend van waar het vandaan komt, maar ik vind deze heel leuk!


Voor de sieraden kunnen we natuurlijk geen statement gebruiken. - ookal zou ik het willen heb ik het niet, haha! - Hiervoor zou ik voor de bolletjes ketting gaan die ik ook in outfit 1 droeg, want dit geeft er juist weer een wat chique effect aan. Voor de oorbellen gaan we dit keer niet voor 1 rondje, maar voor drie. Deze oorbellen vind ik heel leuk, want ze passen bij elke gelegenheid, ook bij deze!

Dit waren alweer al mijn tips voor leuke sieraden per outfit. Misschien heb je er ook wel wat leuke ideeën van opgestoken voor een outfit naar school of zoiets. Ik hoop dat je dit artikel leuk vond. Het is misschien iets anders dan normaal, want eigenlijk doe ik nooit wat met fashion. 

Vaker fashion artikelen? Wat vond je van dit artikel?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014