Photo Diary NiceNailss #8



Deze weken waren weer leuk. Ik heb gehockeyd, geblogd en nog veel meer. Eindelijk maar ik eens een keer echt genoeg foto's voor een lekker lange diary. Kijk maar mee!









Mijn week begon op vrijdag met een hockeytraining. Dit is niet de mooiste selfie ooit, maar zo kan ik het tenminste laten zien. Het was super lekker weer om te gaan trainen, ookal moeten we de laatste tijd wel veel rennen!


Eindelijk weer eens nailarten!


Yummie! Dit is een stroop koek. Een variatie op een stroopwafel, maar dan in de vorm van een koek. En deze koeken zijn zó lekker. Vooral met warme chocolade melk zoals je op de achtergrond ziet. 


Bloggin' 



Wie is dat? Ja, je ziet het goed. Dat is BijouxAndNails waar ik zowat elke dag mee skype! Ze had ook bij de hema haar notitie boekje gehaald, superleuk!


Zaterdag moest ik hockeyen. Dit was de hockey wedstrijd van mijn broertje en het was een heerlijk weertje. Het veld vind ik op deze foto echt heel erg mooi groen, echt een mooi plaatje! 


Dit was na het hockeyen mijn tosti. Hij was echt heel lekker. Ik had 'm precies lang genoeg in het ijzer gedaan zodat 'ie van die lekkere korstjes krijgt. Helaas was hij een beetje aangebrand. 


Ook maakte ik foto's voor een FOTD. Ik had ontdekt dat mijn camera ook op een statief kon, haha. Ik dacht eerst dat dat niet kon, maar dit is echt super handig. De foto's vind ik  trouwens ook wel goed gelukt. 



Yeah! We aten als avond eten pizza. Lekker voor de tv met leuke programma's. 




Ajax - Feyenoord. Helaas heeft Feyenoord verloren!









































Mijn vader kookte! Hij maakte echt hele lekkere dingen. Vooral het toetje. Het was aardbei met een soort slagroom en koek kruimels. Mmmmm! 

c
 Ook speel ik best wel vaak met BijouxAndNails Curve Fever. Je moet dan het lijntje naar de juist plek sturen en als je het lijntje van iemand anders of jezelf raakt ben je af. Je kan dan punten krijgen en tegen mensen in andere landen battelen. Lijkt het je leuk? Maak het dan aan en voeg me toe als 'maaikss'. 


Ik maakte een nieuwe header. Mijn site vond ik nu een beetje saai, want het is al een lange tijd hetzelfde en ik was een beetje klaar met mijn header. Nu is het de nieuwe NiceNailss en ben ik er erg blij mee!

Toen ik s'middags thuis kwam en wat ging drinken weerkaatste de zon mijn glas op de krant. Ik vind het er wel heel cool uit zien! 


Check hoe mooi de lucht hier is. Ik vind het echt heel fijn dat het weer lente wordt. De natuur ziet er dan weer vrolijker uit en de bloemen gaan weer groeien. Het is weer eerder licht en je kan s'avonds langer buiten blijven zitten. Loveee

Dit was hoe mijn site er uit zag zonder mij naast de header. Dat vind ik wel een stuk minder saai. Deze foto postte ik trouwens op instagram!

Deze week had ik een Engels presentatie. In het Engels. Ik vind presentaties geven niet erg, en ik ben bijna nooit echt zenuwachtig. Maar in het Engels? Dat is wel iets anders/nieuws. Gelukkig had ik een 7.0 voor mijn presentatie en ging alles goed!

Soms ben ik echt trots op filmpjes. Maar dat gebeurd ook niet heel erg vaak. Het filmpje Mijn Morning Routine vond ik net zo geslaagd als mijn avond routine. Hij is trouwens ook al vaak bekeken! 



Donderdag middag maakte ik samen met Harm foto's. Daar komt nog een artikel over online, over Harm. De foto die je hierboven ziet heb ik zelf gemaakt met een statief. Ook maakte ik toen de foto die je in de header terug ziet komen en bij het kopje 'Welcome'. 

Ohyeah. Dit is dus hoe mijn kamer er na een week school uit ziet. Dat is een teken om weer aan de slag te gaan en alles op te ruimen. Nu ik dit schrijf heb ik 'm net opgeruimd, hopelijk blijft dat weer even zo!

En dan als laatste foto, iets wat met school te maken heeft. Ik heb over 2 weken een toetsweek waar ik moet leren voor 10 toetsen! Ook wil ik nog wat anders kwijt over school..

Het is misschien al heel erg vooruit wat ik vertel, maar ik wil het gewoon even kwijt. Volgend jaar moet ik naar een andere vestiging, ik moet dan 8 km gaan fietsen. Dat is het probleem niet hoor! Maar ik moet langer fietsen en dan heb ik minder tijd voor mijn blog. Ook ga ik volgend jaar IBC doen dat staat voor International Buisnes College. Daar ga je je eigen bedrijf oprichten én spullen verkopen. Je hebt hier per weer één dag voor. Dat betekend dat je minder lessen hebt. Je krijgt dan een aantal uren minder van Geschiedenis en allemaal van zulk soort vakken. Ik moet dus veel meer thuis gaan doen. Oke, ik bereid me nu voor op het ergste. Ik hoop dat ik nog genoeg tijd heb voor mijn blog. Volgend jaar zit ik in 4 HAVO en beginnen de PTA's. Dat zijn toesten die meetellen voor je examen. Dit is misschien al heel erg ver vooruit, maar rond die tijd laat ik het ook nog wel even weten! 

Dit was dan mijn diary!

Hebben jullie nog leuke dingen deze weken gedaan?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014